Dagens klokke

Seiko Shogun foran peisen:

1282E25B-C4BB-4125-9A66-366B06B7409D_zpsutqku991.jpg
 
Redigert:
Hentet min nye klokke på posten i dag! Jippi.. :) Tusen takk til @svimtapp
Han er en selger man kan stole på..
Klarte til og med å bytte bezelet. Sto på et rødt, men klarte etter litt kloting å få det blå bezelet på.
Nå blir det å se på youtube klipp av Greubel Forsey.. spesielt den klokken de lagde i samarbeid med Philippe Dufor. Men prisen langt over hva jeg (med jeg mener jeg min bedre halvdel) ser på som vært å innvistere i. :)
Men har allerede blitt glad i min hydroconquest.. Skjønner ikke hvorfor jeg solgte en lik for et par år siden. :p

 
Hentet min nye klokke på posten i dag! Jippi.. :) Tusen takk til @svimtapp
Han er en selger man kan stole på..
Klarte til og med å bytte bezelet. Sto på et rødt, men klarte etter litt kloting å få det blå bezelet på.
Nå blir det å se på youtube klipp av Greubel Forsey.. spesielt den klokken de lagde i samarbeid med Philippe Dufor. Men prisen langt over hva jeg (med jeg mener jeg min bedre halvdel) ser på som vært å innvistere i. :)
Men har allerede blitt glad i min hydroconquest.. Skjønner ikke hvorfor jeg solgte en lik for et par år siden. :p

@svimtapp. jeg skulle hørt på deg å gjort det hos urmaker for ca 150kr. Tok meg 3 min. å få bezelet av og ca en time å få på det andre. ;) Så når jeg skal ha på det røde igjen gjør jeg det hos urmaker. :)