Dagens klokke

3u88yYA.jpg


Sommer nå, sommerklokke på.
 
hhmmm.. Hva blir kveldens klokke skal jeg bruke i kveld på stampuben på Thon hotel i Fagernes i Valdres!??!! Blir en av disse på bildet. :confused:;);):cool:.. Smaker godt med en hjemmebrygget imperial India pale ale nå. 9,5 %..
Det her har ikke noe med klokker å gjøre. Er det andre inne på dette forumet som er ivrige hjemmebryggere? Jeg brygger all grain. Kan brygge opp til 120 liter på min 150L kjele med innebygde varmeelementer.. meske kjelen er selvfølgelig litt mindre.. Har set bilder av en på TS før som brygget øl på kokeplata. :)
Mine 3 hobbyer er KLOKKER, ØLBRYGGING og sef. MINE HUNDER. Som jeg trener MYE. ;)

Ønsker alle andre klokkegale folk som meg en riktig god helg. :)


 
hhmmm.. Hva blir kveldens klokke skal jeg bruke i kveld på stampuben på Thon hotel i Fagernes i Valdres!??!! Blir en av disse på bildet. :confused:;);):cool:.. Smaker godt med en hjemmebrygget imperial India pale ale nå. 9,5 %..
Det her har ikke noe med klokker å gjøre. Er det andre inne på dette forumet som er ivrige hjemmebryggere? Jeg brygger all grain. Kan brygge opp til 120 liter på min 150L kjele med innebygde varmeelementer.. meske kjelen er selvfølgelig litt mindre.. Har set bilder av en på TS før som brygget øl på kokeplata. :)
Mine 3 hobbyer er KLOKKER, ØLBRYGGING og sef. MINE HUNDER. Som jeg trener MYE. ;)

Ønsker alle andre klokkegale folk som meg en riktig god helg. :)


9,5% på tidlig ettermiddag - du bør kanskje velge "dykker'n";)
- nei vent.. på puben på Fagernes kan det kanskje gå vilt for seg, så U-boat er nok bedre å forvare seg med:D
Uansett - ha en hyggelig kveld:)
Flott farge på IPA din forresten.
 
  • Liker
Reaksjoner: CaveMan
Da ble dagens på en av mine hunder ( en 30 minutters tid en diger italiensk klump ). Passer bra når han er 25 % italiener. U-boat er jo italiensk. Hans navn er drago. cane corso ( sicillian mastiff) / rottweiler/ doberman mix.. :)
Så jeg han og min andre hund som oxo må ha kokke dra på puben i kveld. hehe.. TROR IKKE DET!. De må nok være hjemme.. :)

 
@Gin. u-boat er sikkert fint å bruke til det du sa. Bruker ikke mine klokker til det. Ikke bråker jeg med folk og skal noen bråke med meg så løser jeg det lett uten klokka. Klokka er hellig. :) Har fortsatt ikke drukket mer enn en halv halvliter så drikker sakte her. Neste øl nå blir hjemmebrygget sjokolade, honning staut. den er bare på ca 6 %. :)
Har funnet ut at min 25% italiener skal ha på seg u-boat. på puben. :) la ut bilde av det her nå. :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Gin
Kanskje vi må ha en bryggetråd? :) Her brygges det selvsagt. Alt fra pils til motorolje.
Den støtter jeg.. Jeg er bryggemester. Tok kurs hos Kjetil Jikiun. Sjefsbrygger hos nøgne ø. Så jeg kan brygge bra og lære opp andre også. Jeg bor i Valdres. Her har jeg stooort hobbybryggeri. :) Hvis det er noen som er helt grønne ang. brygging så kan jeg lære dem ekstrakt brygging også.(det er ikke øl sett). men man bruker drymalt eller Liquid malt. Da slipper man prosessen med å meske malten. :)