Dagens klokke

Det skrangler og har seg, men det er jo bare så digg å ha på armen.

Ble så nysgjerrig på Jubilee at jeg byttet over. +1 på skrangling og komfort :D

image.jpeg
 
Som i kommentarer?

Ja, det også. Får vanligvis en kommentar eller to i året. LB er blitt kommentert tre ganger på to dager pluss utallige blikk som fester seg litt for lenge på armen. Ingen negative kommentarer, men det er ikke alle situasjoner jeg liker å få oppmerksomhet rundt hva jeg har på armen. Får bli flinkere til å velge tid og anledning :)
 
Ja, det også. Får vanligvis en kommentar eller to i året. LB er blitt kommentert tre ganger på to dager pluss utallige blikk som fester seg litt for lenge på armen. Ingen negative kommentarer, men det er ikke alle situasjoner jeg liker å få oppmerksomhet rundt hva jeg har på armen. Får bli flinkere til å velge tid og anledning :)
Takk. Sjelden noen ser på armen min - med ett unntak; 114060 på knalloransje Everestreim. Omtrent alle glor - omtrent som vi menn ser på cleavage. Vi tror ikke dama merker at vi ser, men det gjør de. Og, jeg merker at alle glor på Everestreima. Jeg vil muligens slite mer hvis folk glor på LB like ofte som på den oransje gummireima...
 
  • Liker
Reaksjoner: uret
Trodde aldri jeg skulle ende opp med en slik, men det tok altså under ett år med sonesurfing før denne kom på armen. Føles svært bra, fin kombinasjon av sportslighet og eleganse i sympatisk format. Gleder meg til tritiumen får litt patina og digger den behagelige, litt skranglete, lenka.