Grattis! Trodde nesten du nå hadde blitt en ett urs mann med SM300'n og forlatt oss. Godt å se at alt fortsatt er som det skal være
Grattis! Trodde nesten du nå hadde blitt en ett urs mann med SM300'n og forlatt oss. Godt å se at alt fortsatt er som det skal være
Jeg har vært borte fra TS noen uker. Har ikke vært helt i humør. Men TS har vært det stedet på nett som har gitt meg mest hyggelige og interessante stunder de siste årene, så å forlate noen så verdifullt, det skjer ikke.
Og jeg som har på en blå og svart shorts akkurat nå. Må ha en BLNR igjen.. Likte den med den remmen derHar selv vært borte noen uker. Fikk everestband i dag og måtte nesten inn for å laste opp bilde.
Dagens klokke er tidligere din.
Og jeg som har på en blå og svart shorts akkurat nå. Må ha en BLNR igjen.. Likte den med den remmen der
Klær?Dagens sammen med noe jeg ellers aldri går med.
Ja. Armbånd klær mannen. Eller vent nå litt. Aargh. Rettskrivingsknute på gang. Da roper vi på hjelp. @aek.Klær?
Jeg foretrekker å holde meg nøytral i denne meget alvorlige saken. Sikkert er det at redsub på Olando, eventuelt Olando på redsub, er så fint at det nesten fører tankene hen til andre aktiviteter uten klær.Ja. Armbånd klær mannen. Eller vent nå litt. Aargh. Rettskrivingsknute på gang. Da roper vi på hjelp. @aek.