Dro til gullsmed gullhagens As i Fagernes for å kjøpe meg en orient dykker i dag. Dessverre hadde han bare en dykker i quartz inne, men han skulle bestille litt forskjellige orient dykkere. Han hadde jo mange orient dressklokker, men har to dressklokker og trenger ikke flere. Jeg har kjøpt 4 forskjellige orient klokker av han før pluss at jeg er nede ca en gang i måneden fordi han må sette sammen min Libanon ring (flettering). Ha var så snill i dag at han ga meg en Casio g-shock liknende klokke som kostet 598kr helt gratis. Det kaller jeg bra service.
Så da ble ettermiddagens klokke den jeg fikk i dag. Calypso heter merket jeg fikk i gave.vantett til100 metr.. Leeenge siden jeg har hatt digital klokke på armen. En kjærkommen avveksling.
PS.. det garantikortet som ligger under klokken hører til orient. Ville bare reklamere litt for Gullhagens..
Så da ble ettermiddagens klokke den jeg fikk i dag. Calypso heter merket jeg fikk i gave.vantett til100 metr.. Leeenge siden jeg har hatt digital klokke på armen. En kjærkommen avveksling.
PS.. det garantikortet som ligger under klokken hører til orient. Ville bare reklamere litt for Gullhagens..