Dagens klokke

image.jpeg

På vei til Danmark og offshore atter en gang
 
Av en eller annen uforståelig grunn er Breitling dårlig representert her. Skulle tro det finnes flere rundt omkring blant mine medasylanter her inne. Denne kom fra service i dag, nypolert og fin! Synes blåfargen på skiven er helt magisk! Minner om skinnet på skiven fra Hulken, bare blå (håper ikke for mange lar seg støte over denne sammenligningen ;) )
E643A6A8-3F71-43FC-B21C-BFA84FA9C805_zps6g27jkdi.jpg
 
Redigert:
Det å bla gjennom bildene i "Dagens klokke" gir en fantastisk opplevelse! Virkelig eyecandy!
En skulle gitt ut en årbok med "Dagens klokke-bilder" for hvert år.

Jeg lar meg daglig overvelde av den kreativitet, ferdighet og fotografikunnskap det vises gjennom de fleste fantastiske og flotte bildene!

Her tas det nemlig hensyn til småting som vi "vanlige" fotografer dessverre ofte overser; nemlig selve komposisjonen, fargespillet, reflekser, støvkorn, fingeravtrykk, "riktig" dato m.m.
Jeg vil med dette gjerne si bidragsyterne et stort TAKK for den daglige tilførsel av glede, inspirasjon og beundring!

Det er umulig å fremheve èn enkelt person, men det er en liten eksklusiv gruppe på 4-5 personer som jeg bruker ekstra tid på, hvorav han med ca 4400 innlegg er super å følge!:)
 
Redigert: