Dagens klokke

Ikke den eneste som jobber med matte i dag ser jeg. Her er det en oppgave med partiellderivasjon, så ikke noe fancy.


Og så oppdaget jeg supermakrofunksjonen på kameraet, og da kom jeg veldig nærme. Digger hvordan lyset reflekteres her.


(Bildene er klikkbare for bedre oppløsning)
 
Jeg trodde ing. studiene skulle være greie så lenge man klarte seg over forkurshumpen. Hva er det jeg går til?
 
Jeg trodde ing. studiene skulle være greie så lenge man klarte seg over forkurshumpen. Hva er det jeg går til?

Det er ingen som har fortalt deg hvorfor de er greie etter forkurs? :p

Det er ikke kunskapen du tar med deg til ingeniørutdanningen som gjør det greit. Det er arbeidsvanene og instillingen om at alt går an! :cool:
 
Ikke overraskende denne i dag :)
a0e63844.jpg
 
Jeg håper dere unnskylder at jeg strengt tatt bruker bilder jeg har lagt ut tidligere ;)

Klokkebilder334Mosaic-1.jpg
 
Etter at iPhnonen gikk til helvette er det blitt et styr å laste opp bilder på pb, men i anledning VM får jeg ta meg bryet:)

CIMG1049.jpg
 
Kjenner jeg er rastløs... venter på rom i finansene til å handle flere klokker. Det neste må bli en standard speedy pro. Lurer bare på om jeg skal se etter en fra 69 eller pre moon, eller fra 74 (når jeg selv ble produsert) eller en av de nye kaliberne... :confused:
alaska.jpg
 
dagens - og p.t eneste :)
har derfor tre i bestilling - billedbakgrunnen er mao ikke tilfeldig..(med gevinst!)

IMAG0581.jpg
[/IMG]