Dagens klokke

Fikk en fiks idé i kveld - og det passet for tusan. :)

Nå kan platinum RONR bare komme.

coke-platinum.jpg
 
Aldri sett en bedre kombinasjon der PCL er involvert.
Takk. Har kjøpt sort insert - og bestilt BLRO (Pepsi-insert). Jeg nevner dette fordi jeg har hatt en craving for 116719BLRO - men med en insert til noen lapper og PCL-lenka, så er jeg så nær og i SS at jeg er superhappy. :)

Poenget er ikke å lage en look-a-like 116719, men snarere en GMT MAster II med Pepsifarger i SS man kan bruke bekymringsløst. Personlig synes jeg insert pre-C er finere...
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Takk. Har kjøpt sort insert - og bestilt BLRO (Pepsi-insert). Jeg nevner dette fordi jeg har hatt en craving for 116719BLRO - men med en insert til noen lapper og PCL-lenka, så er jeg så nær og i SS at jeg er superhappy. :)

Poenget er ikke å lage en look-a-like 116719, men snarere en GMT MAster II med Pepsifarger i SS man kan bruke bekymringsløst. Personlig synes jeg insert pre-C er finere...

Kontrastene gjør etter mening Coke-bezelen overlegen BLRO.
Min drømmeutgave av GMT Master er en 16710-kasse med med C-bezel, men ser ikke helt at det skjer :( Lurer forøvrig på om det er en produksjonsteknisk årsak til at Rolex ikke har lansert en 116710 RONR, eller at markedsavdelingen bestemmer alt i den sammenheng.
IMG_0529_zpsvxqo0lme.jpg