Knallfet Panerai jaVeldig! Stod absolutt til forventningene
PAM 087, Tritium, blå skive og patina, whats not to like?Du trenger seriøst enten å pusse linsa, eller å koste på deg en ny telefon
Steike, så flott! Hvilken ref. er dette?
Nei, var riktig det meste med den der.PAM 087, Tritium, blå skive og patina, whats not to like?
Tom
Fet klokke. Når skal du plukke av plasten på lenka?
Er vel heller fotografen feilen ligger hos herDu trenger seriøst enten å pusse linsa, eller å koste på deg en ny telefon
Steike, så flott! Hvilken ref. er dette?
Tviler jeg på. Tror det mer er kamera(linse)Er vel heller fotografen feilen ligger hos her
Du pusser brillene, jeg må sjekke innholdet i glasset - om det er sterkere enn oppgittTviler jeg på. Tror det mer er kamera(linse)
Få - om ingen - klarer ta blurry bilder bevisst. P.t. er det du og @Preben Lidi som enten må tørke bort vaselin fra linsa, eller få en mer moderne mobil.
Ikke ment som kritikk, men en ren observasjon - gjennom blurry linse. Jeg ender opp med å pusse brillene - men det hjelper jo ikke...
Så bra. Det betyr at whiskydrikkende brilleslanger definitivt anbefaler et par brukere ny mobil.Du pusser brillene, jeg må sjekke innholdet i glasset - om det er sterkere enn oppgitt
Tviler jeg på. Tror det mer er kamera(linse)
Få - om ingen - klarer ta blurry bilder bevisst. P.t. er det du og @Preben Lidi som enten må tørke bort vaselin fra linsa, eller få en mer moderne mobil.
Ikke ment som kritikk, men en ren observasjon - gjennom blurry linse. Jeg ender opp med å pusse brillene - men det hjelper jo ikke...
Se der du! Endelig bilder det går an å se hva skal vise
Flott magi.
Tips: Du har glemt å fjerne en liten tråd kl. 12 og mellom endelinken og første ledd.