Dagens klokke

image.jpg

Fortsatt LLD men nå på skinn nato :)
 
Henger hodet i skam, er dette allmenn kunnskap?:eek:

I utgangspunktet er det det, men når selveste @aek også røper manglende kjennskap til riktig navn på retten vil jeg heller hevde at det foreløpig kun er en liten, eksklusiv gruppe som besitter denne kunnskapen. Vi har her, som på så uendelig mange andre områder, blitt tillagt den samtidige byrde og ære å bringe allmennheten nærmere lyset, et lite skritt om gangen.
 
Middels til høyt respekterte forummedlemmer utsetter seg for øyeblikket for en reell risiko for å bli anklaget for grove utenfor-temaet-innlegg. I et forsøk på å rektifisere dette avsindige misforhold gir jeg dere herved et par hasselbakte hasselbäckpoteter med korrekt forgrunnsgarnityr.*

Hasselbakt%20007.jpg


*Om noen skulle være i tvil selv etter dette, eller nettopp etter dette, heter det altså hasselbackpoteter. Dessuten skulle den Seikoen vist fredag og ikke lørdag ser jeg nå. Jeg er den første til å beklage dette.
 
IMG_3601.JPG
I utgangspunktet er det det, men når selveste @aek også røper manglende kjennskap til riktig navn på retten vil jeg heller hevde at det foreløpig kun er en liten, eksklusiv gruppe som besitter denne kunnskapen. Vi har her, som på så uendelig mange andre områder, blitt tillagt den samtidige byrde og ære å bringe allmennheten nærmere lyset, et lite skritt om gangen.

Sier han i all beskjedenhet ;)

Legger ved en vakker SINN som jeg ga opp alt for tidlig.
 
Jeg tror jeg trenger psykiatrisk hjelp. Hvordan kan man ellers forklare at jeg blir grønn av misunnelse når jeg ser NilsOTs nydelige nyervervelse, samtidig som nedenstående står ubrukt i winderen?

Geophysic%20i%20winder.jpg
Trodde du hadde solgt din til NilsOT jeg;)
 
  • Liker
Reaksjoner: aek