- Medlem
- 11. mars 2013
Henger hodet i skam, er dette allmenn kunnskap?
Neimen gratulerer! Den satt som et skudd! Vurderte denne litt selv, 42 mm er helt rett
I utgangspunktet er det det, men når selveste @aek også røper manglende kjennskap til riktig navn på retten vil jeg heller hevde at det foreløpig kun er en liten, eksklusiv gruppe som besitter denne kunnskapen. Vi har her, som på så uendelig mange andre områder, blitt tillagt den samtidige byrde og ære å bringe allmennheten nærmere lyset, et lite skritt om gangen.
FixedIkke ta det så tungt; @Tetragrammaton er kjent for å være ekstremt pirkete
Alene på hytta og primærfokuset er å få unnagjort ulike "jobbeting".
Jeg tror jeg trenger psykiatrisk hjelp. Hvordan kan man ellers forklare at jeg blir grønn av misunnelse når jeg ser NilsOTs nydelige nyervervelse, samtidig som nedenstående står ubrukt i winderen?
Stalker?.. neida
Trodde du hadde solgt din til NilsOT jegJeg tror jeg trenger psykiatrisk hjelp. Hvordan kan man ellers forklare at jeg blir grønn av misunnelse når jeg ser NilsOTs nydelige nyervervelse, samtidig som nedenstående står ubrukt i winderen?
Det kunne jeg visst like gjerne ha gjort. Men den får stå der og modne til jeg har fått behandling.Trodde du hadde solgt din til NilsOT jeg