Det der er en av favorittklokkene mine, den er så utrolig nydelig! Gratulerer
Min kjære Speedmaster i dag. Syns dette er den fineste kronografen noensinne, og uansett hvor mange klokker jeg har får jeg aldri nok av denne
Det der er uret jeg aldri har tilgitt meg selv for at jeg solgte! Hold på det uansett hva som skjer, så får jeg starte jakten på gjenkjøp av klassikeren av alle klassikere (etter min mening
Det der er uret jeg aldri har tilgitt meg selv for at jeg solgte! Hold på det uansett hva som skjer, så får jeg starte jakten på gjenkjøp av klassikeren av alle klassikere (etter min mening
Min kjære Speedmaster i dag. Syns dette er den fineste kronografen noensinne, og uansett hvor mange klokker jeg har får jeg aldri nok av denne
Her er det sengeleie, med hoste og snørr... Da får man trøste seg med en PO
Morgenklokke...
Den Seamaster'en din kunne nok godt gjort seg som arbeids ur ser jeg. Ren så lekker er den.
Satt å beundret den like før frokost (egentlig middag, men jeg går jo nattskift nå). God bedring. The med honning skal være bra sies det.
Frode.
Dagens klokke på lesesalen.
Har ikke så mange å velge i så er en selvfølge at den er på armen, men føler at den glir rett inn
Lekkerbisk.
(hvem sier at karer ikke kan gjøre to ting samtidig. Som å cruise langs landeveien i 100km/t og knipse bilder av klokka samtidig hehehe... )
Den IWC'en er så sinnsykt kul på lenke! Utrolig behagelig å ha på armen også. Har vært nære på at jeg har kjøpt denne flere ganger.