Er man harry blir det lite høne, så fra nå av blir det Sinn til eggehentingen.
Beklager flaut dårlig bilde, men nokiaen nektet å fokusere på klokkene.
Nydelig vær i Oslo, etter en times søvn på takterrassen klarte jeg å overbevise samboern om et felles ws.
God påske!
Årets første flytur i nyrestaurert Piper Cub ble litt spontan, så jeg rakk ikke å tenke på å bytte klokke en gang..hehe. Så Seamasteren lekte Speedmaster i dag og ble med opp i luften Forøvrig en NYDELIG flytur i flott vær, i en av mine absolutte favorittfly
Stilig bilde Men hva er en Piper Cub?. Vi snakker om et små-fly går jeg ut ifra? Men er det 1 eller 2 motorer. 2 seter eller 4 seter eller????
Frode.
Vi snakker en liten sak fra 1953, med to seter og 90hk motor, som kan lande og ta av på svært kort bane. Har skrittet opp sporene i en gressbane en gang, og jeg brukte 40m på å ta av Hysterisk morsomt fly med god utsikt til alle kanter grunnet generøse glassflater. Her er et par bilder av meg i Cub'en fra 2009
Som fly-nerd og Omega-nerd blir jeg i dette øyeblikk fuktig i øyekroken... Rett og slett en vakker Piper (!!!!!), og nydelig SM! Perfekt kombo etter min mening (minner meg på at jeg må sette av dinarer til å fullføre flylappen min...)