Se der ja, endelig ble det AP på deg! Grattis!Livet er deilig, selv om fredagspilsen ennå er noen timer unna. Men i lunsjen hentet jeg denne her fra lenkekorting
Men i lunsjen hentet jeg denne her fra lenkekorting
Lekker Gratulerer
Livet er deilig, selv om fredagspilsen ennå er noen timer unna. Men i lunsjen hentet jeg denne her fra lenkekorting
Livet er deilig, selv om fredagspilsen ennå er noen timer unna. Men i lunsjen hentet jeg denne her fra lenkekorting
Denne fikk være med på "seminar", nærmere bestemt Rømskog Spa & resort.
Satt på armen kontinuerlig gjennom varme og kalde bad samt et par lengre svømmeturer.
Særdeles vakker Longines! Har vore ein heit kandidat som "graduation gift", men etter å ha sett den irl i glasmonter hjå AD verkar det som den har litt for lange lugs for mine spinkle handledd :sad: