Dagens klokke

Dagens dobbel:)
BB0F0FA4-E47D-4F4E-B935-D1A6532818C6.jpeg
FC1A386E-7716-46BB-A1FE-D08C42ECA3A1.jpeg
 
Haha, morsomme de nissene:) Din?

Fornøyd med SD4K? Ro i sjela?

Sola har snudd, været er fint og skal snart hjem til jul:) God jul alle medasylanter!
Vis vedlegg 71693

Ja måte bare kjøpe den når jeg fant den til salgs her inne, spent på om kjerringa liker den når hun kommer hjem fra jobb:)

Liker veldig godt SD4K og tror den blir en stund, men jeg kjenner suget etter Daytona igjen så jeg er usikker på hvordan dette ender i 2018;) ikke lenge den SD4K din ble hos deg nå?

God Jul.
 
Ja måte bare kjøpe den når jeg fant den til salgs her inne, spent på om kjerringa liker den når hun kommer hjem fra jobb:)

Liker veldig godt SD4K og tror den blir en stund, men jeg kjenner suget etter Daytona igjen så jeg er usikker på hvordan dette ender i 2018;) ikke lenge den SD4K din ble hos deg nå?

God Jul.

Fantastisk! Tror kona her hadde dødd av latter:)

SD4K har (IMHO) alle spesifikasjoner man kan drømme om.
Den ser fantastisk ut på bilder!
Også syns jeg den er litt stor og sjelløs på armen.
Den ble alt for kort nå, kjøpte jo tilbake den jeg kjøpte ny selv. Solgt med forkjøpsrett dersom selger finner på å selge:)
Daytona er og blir mer attraktiv enn alle disse dykkermodellene til Rolex. Og når muligheten for en norsk, -09, servet hvittgull-modell var innen rekkevidde måtte jeg dessverre selge.
Tror neste klokke heller blir en 5513 på skinnreim. Hadde en slik noen uker i høst, den savner jeg mye mye mer enn SD4K...
 
  • Liker
Reaksjoner: Cuoresportivo