Dagens klokke

Panerai-fredag :)

IMG_6908.JPG
 
Husk den er 47mm @TomB :oops: .......Men Pam 682 er helt 'lik' men i 42mm og 51mm lugs to lugs mot 56mm på 1305.
Lug wide er 22mm og 26mm på 1305.
682 er i stål, mens 1305 er i titanium. Begge har det nye Cal 9010 med dobbel bru for balansen kontra en arm i forgjengeren 305. Pluss litt mer stener og bygger lavere mener jeg.

pam 305
Vis vedlegg 76398
pam 1305
Vis vedlegg 76397

Blir nok for stor for meg ja, men kul!
 
"For oss," familiebil da... M5? ;)@slobben

Vis vedlegg 76417
I wish... Ble en 116i, det eneste som er M på den er rattet... Første bil jeg er med på å kjøpe, etter å ha hatt lappen i snart 20 år. (dama har en gammel Mini, men jeg får ikke beinet mellom rattet og girspaken på den hvis jeg vil ha den i førstegir :D) Sorry for at jeg poster bilprat i "dagens klokke"tråden folkens, håper det går greit denne ene gangen. Hvis man ser nøye etter på dette bildet tror jeg det er en klokke der et sted
Screen Shot 2018-01-26 at 13.30.46.png
 
I wish... Ble en 116i, det eneste som er M på den er rattet... Første bil jeg er med på å kjøpe, etter å ha hatt lappen i snart 20 år. (dama har en gammel Mini, men jeg får ikke beinet mellom rattet og girspaken på den hvis jeg vil ha den i førstegir :D) Sorry for at jeg poster bilprat i "dagens klokke"tråden folkens, håper det går greit denne ene gangen. Hvis man ser nøye etter på dette bildet tror jeg det er en klokke der et stedVis vedlegg 76423

Vel, vel..... du kunne i det minste lagt ut et bilde av nevnte kjøpte bil...
 
  • Liker
Reaksjoner: slobben
Vel, vel..... du kunne i det minste lagt ut et bilde av nevnte kjøpte bil...
Vet ikke om det kom frem av bildet, men bildet jeg postet er den faktiske bilen (teksten er tysk siden jeg bor i Tyskland). Får den ikke før i neste uke og tok ingen bilder da vi prøvekjørte den i går, så dette er et bilde fra forhandleren. En helt ordinær men godt utstyrt svart 116i fra 2014 med ca 25K km på telleren.
 
  • Liker
Reaksjoner: BRIO1368