Så 24H-viseren beveger seg ikke når du "rikser" i posisjon 2 (kronen helt ute)? Enkel måte å sjekke om det de facto er en 3186 på innsiden.
Du er en råtass. Hopper av glede hver gang du poster bilder.Begynte dagen med denne...
Vis vedlegg 91352
Urskive og timeviser. Andre ting?...men så hentet jeg denne på posten
Vis vedlegg 91353
Moddet SKX009. Masse klokkeglede I en rimelig beater
Enkleste testen er å sjekke hvor mange timer timeviseren "hopper" for hver hele runde man vrir kronen. Mener det er 8 timer pr runde for 3186 og 5 timer for 3185.Så 24H-viseren beveger seg ikke når du "rikser" i posisjon 2 (kronen helt ute)? Enkel måte å sjekke om det de facto er en 3186 på innsiden.
Husker tilbake når vi to testet 5711. Makan til urverk skal man ikke lete lenge etter.
Takk I like måte!Du er en råtass. Hopper av glede hver gang du poster bilder.
Stemmer det, pluss safirglass med blå AR-coating på innsiden, samt lenkene da. Oyster og Jubilee fra Strapcode. Imponerende klokke til prisen!Urskive og timeviser. Andre ting?
Lurer på hvor mange som tror de har 3186 - men ikke har det.Enkleste testen er å sjekke hvor mange timer timeviseren "hopper" for hver hele runde man vrir kronen. Mener det er 8 timer pr runde for 3186 og 5 timer for 3185.
Så 24H-viseren beveger seg ikke når du "rikser" i posisjon 2 (kronen helt ute)? Enkel måte å sjekke om det de facto er en 3186 på innsiden.
Husker tilbake når vi to testet 5711. Makan til urverk skal man ikke lete lenge etter.
Takker. Perfekt. På to nivå.No wiggle - and no grinding sounds
Enkleste testen er å sjekke hvor mange timer timeviseren "hopper" for hver hele runde man vrir kronen. Mener det er 8 timer pr runde for 3186 og 5 timer for 3185.
Smertelig klar over det... Har ofte lurt på om det er et av salgene jeg skal angre på. Er ikke lett å eie en klokke lenger enn et år. Men veldig glad for at jeg stadig får se den gamle Polaren min her inne i nye kreative komposisjonerUret har for øvrig vært i ditt eie tidligere