Dagens klokke

Kona er bortreist hele uken, så her sitter jeg med 3 x ormeyngel, bikkjer, høns, klesvask, middag, skoleavslutning, fotballkamp, kjøring, lekselesing, vekking, foring og dynelufting og alt det andre som jeg ellers strengt tatt ikke tar min ideelle halvdel av. Først da jeg selv ble far forsto jeg hvorfor pappa alltid har tatt en whisky før sengetid. I kveld min siste dråpe Ardbeg. Og min kjære Explorer.

f2381d6b.png
 
Kona er bortreist hele uken, så her sitter jeg med 3 x ormeyngel, bikkjer, høns, klesvask, middag, skoleavslutning, fotballkamp, kjøring, lekselesing, vekking, foring og dynelufting og alt det andre som jeg ellers strengt tatt ikke tar min ideelle halvdel av. Først da jeg selv ble far forsto jeg hvorfor pappa alltid har tatt en whisky før sengetid. I kveld min siste dråpe Ardbeg. Og min kjære Explorer.

Kjenner meg igjen...
Ingen skal komme å si at en whisky ikke hjelper.
 
Ny krone, omsider...

Etter et drøyt halvårs venting er ny krone på plass så da er jo litt armtid velfortjent ;)
0806.jpg
 
Dagens :)

Etter en hektisk dag på jobb måtte en liten kveldstur til med noe maritimt på armen :)

photo1-5.jpg

photo3-4.jpg


Ser jo av andre TS'er at whiskey er å anbefale for å roe nervene, så kanskje det skal prøves også..?
 
My name is Bond, James Bond....Mangler bare en liiten Rolex nå så er jeg i mål;)



Kjøpt fra Singular Straps:D

Hei Leon,

Fin klassisk Seiko, men ikke overvurder Rolex ;) Seikoen din er fin den. Men hvor kommer JB inn i bildet????? Seiko og Roger Moore eller reimen (som ikke stemmer helt) :cool: Sjekk Goldfinger :p
 
Etter en hektisk dag på jobb måtte en liten kveldstur til med noe maritimt på armen :)

photo1-5.jpg

photo3-4.jpg


Ser jo av andre TS'er at whiskey er å anbefale for å roe nervene, så kanskje det skal prøves også..?

Hvis du noen gang skulle ha hjelp til å trykke på den knappen der, må du gjerne sende meg en PM:D
 
Det var jeg ikke klar over Komodo, man lærer visstnok noe nytt hver dag på dette forumet :)

Synd det ikke er min bil :(
 
Hei Leon,

Fin klassisk Seiko, men ikke overvurder Rolex ;) Seikoen din er fin den. Men hvor kommer JB inn i bildet????? Seiko og Roger Moore eller reimen (som ikke stemmer helt) :cool: Sjekk Goldfinger :p

Uups, kansje jeg var fargeblind i kjøpsøyeblikket;)..

Reimen er ikke helt lik nei..trodde jeg hadde kjøpt den "samme" som Sean Connery bruker i Goldfinger. Men den er vel svart og grønnaktig med tynne røde striper + i det smaleste laget? :eek: Nei James kom vel inn i bildet fordi det er det nermeste jeg kommer med dagens studentbudsjett ;) På laaaang avstand ser det kansje ut som en Rolex på nato.. Neida, har et godt øye med Seiko, så er fornøyd med SKX007!

Torje
 
@Falx: fikk meldingen din, terrassen ble dritlekker!
Den vil kle et glass hvitvin tor jeg...;)

Hvitvinen ligger klar i kjøler'n Frodo. Den venter på deg :)

Siden jeg snart skal ut å fly Cessna'n 182 (hvis regnet letter), blir denne det naturlige valget:

087.jpg


Ha en fin regnfull dag (ihvertfall her på Østlandet)
 
Endelig!

Endelig har jeg fått denne klokken (som jeg har fått av min farfar) tilbake fra et flere måneder langt "ferieopphold" hos Tusen Tikk i Bergen! Har ventet på denne klokken hele dette semesteret, og nå sitter den endelig på håndleddet:D Sist jeg så denne klokken, så den relativt siten og lei ut..

Men i dag, smiler den like mye som meg! :D



Som dere sikkert ser så er ikke langviseren original. Klokken er fra 1950-tallet en gang, og har nok blitt brukt masse av min farfar. Urmakeren som den gang reparerte den, brukte nok den eneste viseren han hadde. Vel, synes det er artig å ha en klokke med litt "sjel" og historie. ;) Uret må jeg trekke opp selv. Har også fått på en svart skinnreim.