Dagens klokke

CB483FFA-F0B9-4905-BC1C-B756EAA8D66B.jpeg
 
Denne er så digg at jeg vurderer å selge for å kjøpe lik ny med mitt navn i sert... da må eventuelt også SD ut:( Har det rablet fullstendig for meg???
Vis vedlegg 96232
Jeg synes det høres meget ufornuftig ut. Men vi her inne har jo ikke vært fornuftige noen gang, handler om følelser. Jeg hadde nok ikke bytta SDen mot et sertifikat sånn helt umiddelbart, men kjenn på det en stund
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher og Genta
Altså, det er vel ikke nytt at det har rabla for de fleste av oss, men har jeg falt helt ufor lissom??? :)



Ja, det er vanskelig det der. Jeg har endelig fått tak i tidenes flotteste SD, så vurderer jeg å selge den:( SDn kommer jo på i alle livets ekstreme situasjoner! Badet med kidsa på lørdag, malte hus søndag. Da er SD det naturlige valget. Der funker ikke en helgull Daytona så bra altsår. Får tenke litt mer:)

Inspirasjon og dagens:
Vis vedlegg 96334
Helsike heller, etter å ha kikket på den annonsen fire ganger om dagen i ukesvis hadde jeg nå slått meg til ro med at klokken ikke lenger var til salgs, og så legger du den ut igjen og jeg blir like tussete. For et ur! Kanskje jeg ikke trenger kjøkken i det nye huset likevel?