Dagens klokke

Det er en veldig fin klokke du har der fatter'n, det skal du ha.

010-3.jpg
[/QUOTE]

Har fortsatt bare min seiko 5 å ta bilder av, så i dag har jeg fått tatt noen ganske så vellykkede lumeshot.

skatelok026.jpg

skatelok022.jpg

Bra lumeshots der, junior :)

Med fare for at gutta på forumet skal tro at vi sitter og chatter over bordet her, så får vi opplyse at Secondman bor i Oslo og at Minuteman fortsatt befinner seg i Valdres.

:D

Se på skjorta mi da, hadde ikke akkurat blitt så mye mer macho uten de skoene :p

Apropos litt femi sko: Du har ikke vurdert Belgian Shoes? ;)
Det er noe så absurd og samtidig så tiltrekkende ved disse skoene :D

natural_13.jpg

www.belgianshoes.com

For øvrig er ikke monogram-sko så ille hvis lenge man har et litt "tongue-in-cheek" forhold til det. Jeg har selv et par festlige Gucci monogram-sneakers som sikkert hadde passet bedre til en hip-hop artist enn til en WIS med Seiko og NATO-rem. ;)

Jeg likte godt materialet og fargen på de skoene, men ellers blinket det litt for mange varsellamper hos meg. Ang monogram sko så har jeg for det meste prøvd og holde meg unna LV´s monogram serie, men disse skoene var rett og slett så latterlig fete. Og som man sier i klokkeverden; de får mye fottid :)

Seamaster i dag.
Siste arbeidsuke før det er ferie. :D
Bør vel begynne å varve ned jevnt og pent gjennom hele uka slik at man tåler ferien.

040711.jpg

Som med helsvett og hans flotte Omega, siste arbeidsuke for meg også.
Prøver noe som ikke har vært brukt på en liten stund i dag

5899544983_e3f9231f27_o.jpg

Jeg sa ikke et ord til kjerringa da jeg viste henne bildet ditt Mathfjeld, men da hun så skoene og skjorta så kom følgende frase - og jeg gjentar ordrett:

"Makan til femi type!" - og litt etterpå kom dette: "Kjenner du fyren?"

Hvorpå jeg raskt repliserte at "han var garantert ikke tilstede på rolextreffet onsdag".

Etter min inntreden på TS har jeg måttet lyve om klokkekjøp og om priser, nå må jeg jaggu lyve om hvem jeg omgås også :D

Da er dette ene og alene til ære for din "kjerring"

04072011171.jpg

Edit: ser nå at lyseblå kaffekopp kanskje ikker motbeviser poenget hennes fra i går. Pokker

Skal ikke være redd for litt jåleri, karer! Skal se meg med skjerfene mine, dere. Når jeg flanerer rundt mens jeg titter på håndleddet mitt...

7C582A4C.jpg

Hehe...så sant som det er sagt, frodo! Vi er vel noen jåler alle på sonen med disse klokkegreiene våre. Apropos dagens ;)
ec9417fc.jpg

For øvrig er ikke monogram-sko så ille hvis lenge man har et litt "tongue-in-cheek" forhold til det. Jeg har selv et par festlige Gucci monogram-sneakers som sikkert hadde passet bedre til en hip-hop artist enn til en WIS med Seiko og NATO-rem. ;)

Hva med Seiko på Hirsch, da?

Monster Monday

008-4.jpg

Er det bare meg, eller mangler det noen hundre sider i denne tråden? Jeg var kommet til 900 ett eller annet.

Da har du hatt litt av en jobb:D
Tror ikke det mangler sider her, men du må på en måte "sirkle inn" det sidetallet du leter etter. Som du ser så er det sprang på 10, 40, 50, 100 osv alt etter hvor nærme du er. Vanskelig å forklare, men jeg har i alle fall funnet alle sidene jeg har forsøkt meg på på 900-tallet.