Dagens klokke

Sinn UX på grå zulu idag.

5922763804_c88c946c08_b.jpg

Takk til Frodo for alle dine flotte bidrag :)

En uke igjen til ferie!! Har "hjemmealene" dag og da er det TS, gitar og Tudor som gjelder :D
Fortsatt god og kommende ferie til alle TS'er

Sweet.

Litt OT- men hvilken Martin er det? Har brukt deler av dagen til å se etter en D28 til salgs.

@Sponon: Gitaren matcher tudorens patina godt!
@thomaswi: Det er en HD-28. Forskjellen på disse er såkalt X-scalloped bracing som etter min mening gir en noe mer åpen klang i HD'en, mens D-28 virkere "skarpere".. Dårlig forklart, er ingen pro ser jeg :sad:

Har pleid å ha på meg LLD`n på fisketur, etter dette har jeg funnet ut at Seiko SKX009 fungerer minst like bra! :D
Jeg har egen fiskelue, fiskejakke og etter denne pene sjø-ørreten blir det 009 som fiskeklokke!

Redigert:
@Helsvett
Ettersom du nå ikke skal bruke LLD'n mer kan jeg foreslå at vi gjør en byttehandel. Du får fiske med garn i Aurdalsfjorden så mye du orker og jeg får klokka :D

@Minuteman, sorry, men selvom LLD`n er overgått av 009 som fiskeklokke #1 så er og blir den min sikreste "keeper"
Er det fisk i Aurdalsfjorden? :)
D

Om det er fisk i Aurdalsfjorden...?

Er paven katolikk?

De tar ørret på over 7 kg der, men det er helst på garn eller med dorging fra båt. Har avtale med en grunneier som lett "lar seg kjøpe":D

PS: Det med klokka var bare nok et skudd i blinde ;)

Frodo: Det er noe sjarmerende med den klokka, selvom alle alarmbjeller ringer. Jeg vet av erfaring at det kan være skummelt å komplimentere klokker, plutselig får man en PM med forslag om å kjøpe den. Ta det med ro, du skal få beholde den :) Men ta den med på GTG skal du gjøre, jeg må bare skru på den krona :p

Frodo: Det er noe sjarmerende med den klokka, selvom alle alarmbjeller ringer. Jeg vet av erfaring at det kan være skummelt å komplimentere klokker, plutselig får man en PM med forslag om å kjøpe den. Ta det med ro, du skal få beholde den :) Men ta den med på GTG skal du gjøre, jeg må bare skru på den krona :p

Herlig! Den er kulere i virkeligheten enn på bilder. Veldig karismatisk.:cool:
Du skal få skru den krona til du blir sår!
Det er nesten like godt som s@x å kjenne verket når du vrir den langsomt...

Jeg tar den med!:D

MONSTER MONDAY

For ikke å kjede vettet av dere velges i dag en nyinnkjøpt rem.

025-3.jpg

007-4.jpg

Og til slutt et bilde til ære for Mathfjelsd - eller norges svar på Imelda Marcos :D:D

026-2.jpg

Far i huset må ha handlet mye gromt for hadde virkelig sansen for kombinasjonen til Secondman også. Lekkre remmer i stugo der oppe med andre ord :D.