Dagens klokke

Vive la France! Aujourd'hui est le 14e juillet, le jour de La Fête Nationale! Allons enfants de la Patrie....

IMG_3651.jpg

I dag er det Bastilledagen, Frankrikes nasjonaldag. Da er det passende med Fransk klokke med tilhørende farger. I de Frankofile delene av min familie feires det på tradisjonelt vis, dvs i tung rødvinsrus.

Gårsdagens klokke i middagsbukta med årets første bad....DEILIG:D

938da36e.jpg

14fd386f.jpg

5b8ab7f6.jpg

Den siste tilhører en kompis...han tok den av når han badet...pingle:)

Jeg er stor fan av AT'en din Mathfjeld!
Den og 1016.:cool:

Takk for det, er blit overraskende glad i denne klokken. Trodde egentlig den skulle selges, men ikke ennå :) Jeg var jo så dum og selge 1016, var nok litt liten for min del, men absolutt en nydelig klokke. Den har i hvertfall nå havnet i gode hender som vet og bruke den masse.

Vive la France! Aujourd'hui est le 14e juillet, le jour de La Fête Nationale! Allons enfants de la Patrie....

IMG_3651.jpg

I dag er det Bastilledagen, Frankrikes nasjonaldag. Da er det passende med Fransk klokke med tilhørende farger. I de Frankofile delene av min familie feires det på tradisjonelt vis, dvs i tung rødvinsrus.

Stilig og gjennomtenkt Krille.

Frode.

Ifølge FedEx lå det en pakke i postkassen min idag. Da var det bare å komme seg hjem fra hytten. Takk gud for ny E6 og at det bare er 1.5 time dør til dør!

Breitling SO Steelfish på ny IsoFrane :D
14072011818.jpg

Den lange enden er 130mm med hull hver 5mm fra 50mm(målt fra lug) til 110mm. Den korte enden, altså siden med spenne er ca 75mm fra lug til spennen.

Marius

ISOfrane

Takker. Hmm. 205 blir litt for mye for meg, tror jeg.
Er det mulig å få se bilde av "undersiden" av håndleddet? (selvfølgelig med klokka på)::D

Koser meg i en liten subtropisk bukt på solkysten. Venter på 50-årslag på spansk vis til helgen. Regner med det blir en heidundrandes fest, om enn på litt annet vis enn hjemme på berget ;) Her er det behagelige 25 grader. Når jeg gikk av flyet i Malaga var det 38 :eek:
L1000904.jpg

En tur på sjøen i dag, litt trafikk gjennom Havstenssund

59cb4e02.jpg

men vel ute var det bare litt mye vind :)

9e9061ea.jpg