Dagens klokke

Dagens bakside:
IMAG1158.jpg

Med tilhørende forside:
IMAG1157.jpg

Dagens klokke fikk jeg i posten i dag. Dette er min føste Sveitsiske klokke.

Kjøpte den av et hyggelig TS medlem til en bra pris. Den har en del hakk og riper, men det er ok, jeg har tenkt å bruke den så det kommer nok flere.

Satser på at denne klokken gir meg litt fred i sjelen til jeg har spart opp til min Rolex sub i stål.... Det blir nok ikke før langt uti 2012:(

IMG_0539.jpg

IMG_0548.jpg

IMG_0553.jpg

Onshore med Offshore....

Dro en tur til Bjerke idag for å levere noen klokker til service, svingte også en tur
over gaten og tittet litt hos Alf Lie. Det tok litt tid og svelge kassedesignet på
Alf Lies egen modellserie, men når jeg kjente på den i rødt gull fikk det nakke-
håra til å reise seg:D Helt rått..... Dagens klokke har forresten vært denne:

IMG_5387b.jpg

Meget stille på jobb og har endelig satt på den medfølgende "natoremmen". Vet ikke hva denne egentlig kalles, men den måtte prøves og personlig synes jeg det ble ganske kult.

9e076721.jpg

Mange deilige Omegaer (og annet snop) i dag! For min del er ventetiden er endelig over. Pakket ut i dag:

Åhååååååå, så utrolig vakker! Det er ingen som lager like fine blå urskiver som Omega, spør du meg.

Nydelig, rett og slett!

Åhååååååå, så utrolig vakker! Det er ingen som lager like fine blå urskiver som Omega, spør du meg.

Nydelig, rett og slett!

11613 er hakket hvassere etter min mening, men denne har et fargespekter jeg aldri har sett i et ur! Den endrer fra dyp blå- nesten sort i innelys og overskyet vær, til nesten flashy lys blå i sollys- rett og slett fascinerende! Me dig!! :)

Og du kaller MEG femi? Smirnoff Ice??? Hva sier fruen til dette?

(se forresten mine nye sko)

Er ikke Minuteman en biker? Det var vel ikke du som spilte i den reklamefilmen hvor en "hardbarka" biker med tattiser her og der dansa etter Barbie Girl i rosa tights? :D

Men Mathfjeld, jeg må berømme deg for dine nye sko! På riktig person så kan disse være ganske kule så lenge det er gjennomført. Jeg kjører ikke den stilen selv, men kult på andre :) Bare ikke kom med en sterk grønn tight dongeri bukse...

Og du kaller MEG femi? Smirnoff Ice??? Hva sier fruen til dette?

(se forresten mine nye sko)

Jeg visste at denne ville komme:D
Fruen mener at jeg er prototypen på den metroseksuelle mann:rolleyes:

Neida, dette er drikke til kjerringas syklubbmøte. Selv drikker jeg pærecider:)

Du er forresten tøff som stiller med slike sko, det skal du ha. Jeg en nok en smule mer konservativ og en hel porsjon mer rural i mine skovalg.