Anders skrev:Tusen takk, alle sammen! xe3l har jo en ny Daytona, jeg tviler på at han feller så mange tårer
Det er virkelig et vakkert ur! Jeg har mange tøffe ur, men dette er rett og slett vakkert!
Utrolig fin i svart også, jeg kikket på et par slike før jeg bestemte meg for å gå for den hvite.
Var det noen av dere som kjøpte den svarte fra 2008 med papirer fra Kiel?
deBalzac skrev:IWC Portugueser er en veldig flott klokke! Jeg vurderte en Portuguese Chronograph for noen år siden, men valgte istedet Jaeger-LeCoultre Master Grande Taille
ps: ser at datoen er feil, stilte klokken i går, 12 timer for sakte...
Moore skrev:Santos-Dumont skrev:Veldig mange fine klokker folk har på armen i dag, da... Gleder meg til å se forsiden på Arild sin...
Tror jeg velger å utløse spenningen og gleden Santos-Dumont, for her er forsiden på uret Arild viser den vakre baksiden på.
"Dagens klokke" får jo så definitivt ny betydning, da denne IWC Portugieser Automatic (7 days) er kjøpt akkurat i dag (og nei - jeg har ikke kjøpt Arild sin... )
Den lekre saken har stått på min lille "wish list" en stund, og nå lå alt til rette.
Joepete skrev:Sikke nogle smukke klokker, som I fremviser 8)
Jeg får lige tingene ned på jorden igen, med en vintage 6139-7060 fra Seiko. Uret står helt originalt, så det smukke spil imellem blankt stål og satin-slibning fremstår tydeligt. Lænken er fra en anden af 6139 modellerne, og de slidte tal på skiven, dem tager jeg med under "patinering"
DJM skrev:Mye pent fra IWC gitt!
i dag 005. Med iPhone på lesesal.