Sindregb
Støttemedlem
Nomos sine shell cordovan-reimer er kjempegode, støtter den.Jepp, tenker å bestille et par 19mm remmer fra Jean Paul Menicucci neste uke. Noen litt røffere varianter for å gi den et mer hverdagslig "jeans og t-skjorte"-uttrykk. Ser at den helt klart kan "dresses ned" til en uformell hverdagsklokke også.
Tror også disse to fra Nomos kan passe godt:
Horween Genuine Shell Cordovan — NOMOS Glashütte
Horween Genuine Shell Cordovannomos-glashuette.com
Barton pleier normalt å være raske, men nå er det tydelig problemer med å få eksportert ut av USA. Jeg har ventet i over 5 uker nå.Nomos sine shell cordovan-reimer er kjempegode, støtter den.
Jeg bestilte noen reimer fra Barton for å prøve meg med noe annerledes på Nomosen min. Pakken synes å ta evigheter å komme, men reimene så veldig fine ut på nettsiden.
Ja, det er vel bare å smøre seg godt inn med tålmodighet, det er vel ikke bare bare å få noen klokkereimer avgårde til en treskonisse på et fløskjær når kinapesten herjer villmann.Barton pleier normalt å være raske, men nå er det tydelig problemer med å få eksportert ut av USA. Jeg har ventet i over 5 uker nå.
Nomos sine shell cordovan-reimer er kjempegode, støtter den.
Jeg bestilte noen reimer fra Barton for å prøve meg med noe annerledes på Nomosen min. Pakken synes å ta evigheter å komme, men reimene så veldig fine ut på nettsiden.