krille skrev:Tiltredes! Det der så fantastisk bra ut!tombs skrev:Den var råtøff Herlig combo
Joepete skrev:Det ser rigtig råt ud med Nato remmen til din Débaufré 8)
Sponon skrev:krille skrev:Tiltredes! Det der så fantastisk bra ut!tombs skrev:Den var råtøff Herlig combo
Joepete skrev:Det ser rigtig råt ud med Nato remmen til din Débaufré 8)
Takk takk
tombs: Ingenting slår U1 på 5 rings Zulu!
Sponon skrev:Kjører Csar på Maratac idag
Oy!! Bodø er verdens navle, hjembyen min og et vakkert eventyr av et sted de ca 15 minuttene det er pent vær der hvert år. Så la oss ikke spre noen negative vibber om Bodø her!Sponon skrev:Var ett år i forblåste Bodø
krille skrev:Oy!! Bodø er verdens navle, hjembyen min og et vakkert eventyr av et sted de ca 15 minuttene det er pent vær der hvert år. Så la oss ikke spre noen negative vibber om Bodø her!Sponon skrev:Var ett år i forblåste Bodø
DJM skrev:Jeg stemmer i med krille.
Ingen stygge ord om Bodø.
Vind er vakkert!
Sponon skrev:BRIO1368 skrev:Fartstid i arméen ?
Var ett år i forblåste Bodø
Hopalong skrev:Sponon skrev:BRIO1368 skrev:Fartstid i arméen ?
Var ett år i forblåste Bodø
Jeg også! Infanterist i en leir full av late luftforsvarere.
JoLu skrev:Du vet ikke hva idyll er før du har vært i Finnmark
quote]
Jeg kan skrive under på at Finnmark er den vakreste delen av Norge! Tjenestegjorde på Banak Flystasjon, Luftvernbatteriet i Lakselv i 1989. Vi benyttet all fritiden til å reise rundt, Karasjok, Hammerfest, Nordkapp, Alta, Kirkenes, Vardø, Vadsø og en tur sørover til Tromsø. Vi forsøkte også å få til en tur til Murmansk, Batterisjefen vår støttet prosjektet, men obersten i Garnisonen i Porsanger sa nei.
Jeg har også besøkt "hele" Norge på en dag, på en flytur! Turen gikk med C130 Hercules følgende rute: Banak, Bardufoss, Evenes, Duck Island, Værnes, Flesland, Kevik og etter 6 timer Gardermoen. Det regnet over hele Norge untatt i Bergen hvor det var strålende sol.
Har ikke tilgang til kamera nå, men har en Breitling Premier på armen.