Dagens klokke

Fremdeles Seiko Alpinist her, jeg er super fornøyd :mrgreen:
DSCN0098.jpg
 
Sponon skrev:
Var ett år i forblåste Bodø :D
Oy!! Bodø er verdens navle, hjembyen min og et vakkert eventyr av et sted de ca 15 minuttene det er pent vær der hvert år. Så la oss ikke spre noen negative vibber om Bodø her!
 
krille skrev:
Sponon skrev:
Var ett år i forblåste Bodø :D
Oy!! Bodø er verdens navle, hjembyen min og et vakkert eventyr av et sted de ca 15 minuttene det er pent vær der hvert år. Så la oss ikke spre noen negative vibber om Bodø her!

DJM skrev:
Jeg stemmer i med krille.

Ingen stygge ord om Bodø.

Vind er vakkert!

Leverer bare fakta jeg :D
Bodø har flott natur! For å ikke snakke om den verdens kjente Saltstrømmen som tiltrekker turister hvert år.
 
Jepp, Saltstrømmen er fin den!

Her er "dagens" kjele!

(Beklager at jeg surrer til "Dagens klokke" med slike bilder, men Sponon vekket til live lokalpatrioten i meg!)

saltstraumen.jpg
 
Du vet ikke hva idyll er før du har vært i Finnmark :D

sommer2005053.jpg


Og for ikke å gå helt off-topic må man vel ha med et klokkebilde også...

DSC_1926.jpg
 
Når jeg ser det første bildet JoLu, begynner det å klø på kroppen.
Men etter dagens tidligere bildesynder fortjener jeg det sikkert! :D
 
Sponon skrev:
BRIO1368 skrev:
Fartstid i arméen ? ;)

Var ett år i forblåste Bodø :D

Jeg også! Infanterist i en leir full av late luftforsvarere. Du vet hvordan man skiller lokalbefolkning fra turister i Bodø? De lokale faller når det slutter å blåse. Dessverre var jeg ikke der lenge nok til å oppleve det.

Meeeen det var en fin by, og kvinnene på sykepleierskolen var vennlig innstilt.
 
JoLu skrev:
Du vet ikke hva idyll er før du har vært i Finnmark :D

quote]

Jeg kan skrive under på at Finnmark er den vakreste delen av Norge! Tjenestegjorde på Banak Flystasjon, Luftvernbatteriet i Lakselv i 1989. Vi benyttet all fritiden til å reise rundt, Karasjok, Hammerfest, Nordkapp, Alta, Kirkenes, Vardø, Vadsø og en tur sørover til Tromsø. Vi forsøkte også å få til en tur til Murmansk, Batterisjefen vår støttet prosjektet, men obersten i Garnisonen i Porsanger sa nei.

Jeg har også besøkt "hele" Norge på en dag, på en flytur! Turen gikk med C130 Hercules følgende rute: Banak, Bardufoss, Evenes, Duck Island, Værnes, Flesland, Kevik og etter 6 timer Gardermoen. Det regnet over hele Norge untatt i Bergen hvor det var strålende sol.

Har ikke tilgang til kamera nå, men har en Breitling Premier på armen.
 
En nyanskaffelse på armen idag: Watchco-oppusset Seamaster 300. Jeg har lett etter en slik på TZ lenge, men fant den til slutt her på Tidssonen. Flere bilder og rapport kommer i egen tråd.

P1000149.jpg