Dagens klokke

Fint vær, ny klokke på armen, alene på fjellet, flink hund, mye fugl, god skyting,
Se der ja, gratulerer med Snowflake. Pleksi på jakt med flink hund her også..
23092011221.jpg
 
EB i dag igjen. Kvelden i dag har blitt tilbragt ved skrivebordet, lettere svimete til tider på grunn av limlukt..hehe. 1/48 Fairey Swordfish som jeg holder på å bygge, og EBen, pluss Swordfish'ens fremtidige radiooperatør, som akkurat var tørr nok til å få bli med på bildet :D

IMG_0318.jpg
 
PO´en har vært i sitt rette element idag, på dykketur nesten 40meter under havoverflaten... -bare 560 meter vanntetthet igjen ;)


For noen utrolig bra bilder!
Hva slags utstyr, innstillinger og redigering har du brukt her? Ta det gjerne på PM eller i en egen tråd hvis du er villig til å utdype:p
 
EB i dag igjen. Kvelden i dag har blitt tilbragt ved skrivebordet, lettere svimete til tider på grunn av limlukt..hehe. 1/48 Fairey Swordfish som jeg holder på å bygge, og EBen, pluss Swordfish'ens fremtidige radiooperatør, som akkurat var tørr nok til å få bli med på bildet :D

IMG_0318.jpg

Knallbra bilde, du må poste bilder når Swordfish'en er fullført. Tøff klokke også...
 
D E T var et bra bilde. Herlig komposisjon og... alt egentlig. Det blir bare flere og flere gode fotografer her.
Traff du den uten beskjæring og justering etterpå?

For noen utrolig bra bilder!
Hva slags utstyr, innstillinger og redigering har du brukt her? Ta det gjerne på PM eller i en egen tråd hvis du er villig til å utdype:p

Takker for rosende ord! :)

Bildene er tatt med Nikon D90 og undervannshus, bildet av viserne er tatt med samme kamera på stativ med en reversert 50mm (montert bak-frem) som macro. Lett beskjært og bare justert litt på brightness og kontrast.

God helg alle sammen! :D
 
24092011265.jpg


Kaldt som f... i dag, godt med varm trikk og nytt skjerf :)

Ha en fin helg alle sammen
 
Tok meg den frihet å tyvlåne Secondmans sorte nato i dag. Han glemte den igjen sist han var innom. Den er for bred, men skulle bare se om comboen ble bra. Sort Nato er herved bestilt.
Lousy shot, men det er fotografen og ikke kameraet som svikter.


018.jpg