Dagens klokke

EB på meg.

IMAG1648-1.jpg


Ooops, må visst tørke litt støv :)
 
Fikk en ide om å sette saddle-reima fra fliegeren over på PO. Da innså jeg plutselig hvor lik den egentlig er gamle SM300. Safirglass, andre visere og litt høyere kasse. Ellers er den jo helt lik (bortsett fra den utskjelte He-ventilen da). Bezelen er en krysning mellom de to første bezelene. Har faktisk ikke tenkt på det før, men det fikk meg til å se PO i et nytt lys. Samtidig ble nok siste rest av skepsis mot lærreim på dykker effektivt visket bort.

L1010504.jpg


L1010507.jpg
 
Kanskje årets dårligste ws.... Whatever!
071120111073.jpg


Hadde egentlig planlagt å ta bilde i den fine ettermiddagssolen, men da jeg kom ut fra forelsning var det mørkt..
 
Orient Star på mesh har fått lov til å være med på nattens økt, heldigvis snart ferdig.
9753dd57.jpg
 
Når man taler om årets øyeblikk ... :D

Denne vesle pia kom til verden på torsdag, og farshjertet svulmer av stolthet! Hun kommer til å arve en haug med klokker en dag, så ta henne vel imot :D

Timet hele greia med Daytonaen, og har ikke hatt et ledig øyeblikk til å skifte. Enkelte røster på sonen har vel kalt det et dameur, og det passer jo fint siden det aldri skal selges og engang skal sitte på denne lille frøkna ;)

Du verden som livet kan snus opp ned. Fantastisk! :D

Klokkebilder747.jpg
 
Når man taler om årets øyeblikk ... :D

Denne vesle pia kom til verden på torsdag, og farshjertet svulmer av stolthet! Hun kommer til å arve en haug med klokker en dag, så ta henne vel imot :D

Timet hele greia med Daytonaen, og har ikke hatt et ledig øyeblikk til å skifte. Enkelte røster på sonen har vel kalt det et dameur, og det passer jo fint siden det aldri skal selges og engang skal sitte på denne lille frøkna ;)

Du verden som livet kan snus opp ned. Fantastisk! :D

Klokkebilder747.jpg

GRATTIS ANDERS:)
 
Når man taler om årets øyeblikk ... :D

Denne vesle pia kom til verden på torsdag, og farshjertet svulmer av stolthet! Hun kommer til å arve en haug med klokker en dag, så ta henne vel imot :D

Timet hele greia med Daytonaen, og har ikke hatt et ledig øyeblikk til å skifte. Enkelte røster på sonen har vel kalt det et dameur, og det passer jo fint siden det aldri skal selges og engang skal sitte på denne lille frøkna ;)

Du verden som livet kan snus opp ned. Fantastisk! :D

Klokkebilder747.jpg


GRATTIS Anders!

Dagens dobbel, det der! Alt hell og lykke til dere alle!:D