Dagens klokke

520f58f6.jpg

Himmel, hvordan greide du å få bikkja til å stå så stille vannkanten mens den ser filosofisk på solnedgangen???? Kansje jeg kan få familiens katt til å gjøre det samme :grin:

Frode.

Himmel, hvordan greide du å få bikkja til å stå så stille vannkanten mens den ser filosofisk på solnedgangen???? Kansje jeg kan få familiens katt til å gjøre det samme :grin:

Frode.

Enkelt. Med min tantes retrievere er det bare å kaste en pinn ut i vann som er litt kaldt. Da løper de fram til de finner ut at det er for kaldt, og blir stående på stranden og se langt etter pinnen.

Stemmer :) Ikke verdens høyeste kvalitet, men fin pris, og egentlig kjøpt inn for å se hva jeg syntes om en brun rem på denne. Men remmen er fin nok den, og har blitt værende. Mulig jeg kjøper inn en Sirtoli til, slik jeg har på gull-GMTen.

Forøvrig er Watch Boys å anbefale i sitt prissegment!

Det var det jeg antok, leste avstemningstråden din om igjen her om dagen. Det er i hvert fall ikke noe i veien med utseendet på den remmen, det er helt sikkert :)

Er i kjøpemodus for noen Speedyremmer nå, og det er en veritabel jungel der ute... Sirtoli Andreas er absolutt et alternativ også.

Kona måtte prøve:)
02979c5d-1ad1-f1e3.jpg

Sent from my MB525 using Tapatalk

Viser klokken kvart over ni? I mitt hode var det vanskelig å skille time og minuttvisere fra hverandre :?: Forøvrig hadde jeg min Helson på mesh i 4 dager og 25minutter før jeg solgte den videre (med gnagsår på lanken) :) En klokke for skikkelig mannfolk..(Der regnes nok ikke jeg)

Jeg er så glad du kjøpte den der Minuteman, det var fryktelig nære på at sparekontoen min fikk seg et skudd for baugen der en stund.

Himmel og hav den er flott.

Jeg har gått med den til venstre i dag, men for å tease Lars Erik har jeg byttet til den til høyre.....

IMG_4655.jpg

Du vet den roper til deg.....:)

Damn you! You bastard! :D

Halvt skattetrekk på neste lønning... Regner med at det er flere enn meg som kjennere suget etter noe nytt bygge seg opp.. :mad:

Kona måtte prøve:)
02979c5d-1ad1-f1e3.jpg

Sent from my MB525 using Tapatalk

Heur:
-Viser klokken kvart over ni? I mitt hode var det vanskelig å skille time og minuttvisere fra hverandre Forøvrig hadde jeg min Helson på mesh i 4 dager og 25minutter før jeg solgte den videre (med gnagsår på lanken) En klokke for skikkelig mannfolk..(Der regnes nok ikke jeg)-

Klokken er 21.15 ja:)
Er nok andre faktorer enn like visere som gjør at du ikke ser det;)(interoptikk)hehe
Er en voksen klokke ja,hadde jeg hatt mindre håndledd så villle den nok knagd litt her også..

Hmm, skjønte ikke helt de Helson viserene..? :confused:

2254 må til lokal AD for en liten lenkejustering da tidligere eier må ha hatt de tynneste pipestilkene ever. Alternativt har han brukt den på en dukke. Nei nå er jeg frekk. Men han snakker ikke norsk så da er det vel greit :D
Bastarden Steinhart Ocean fungerer som sekundant enn så lenge.

IMAG1757-1.jpg

Hva er det du har gjort med bezel inserten på Steinharten, Mikke?

Veldig bra fremkallet patina. Snakker vi oppvaskmaskin, stekeovn, kjemikalier? Er i utgangspunktet imot fake patina, men dette er jo en homage klokke, så her synes jeg det er helt greit :)

Når GTG blir avlyst er det viktig å kompansere med noe skikkelig klokke relatert og nerdete:)

bc94f9a9-484f-81c7.jpg

Sent from my HTC Desire using Tapatalk