Dagens klokke

Det snør, det snør, tiddeli bom...

TissotSeastar-7.jpg

Smakte Kopi Luwak, eller "møkkakaffen" på Kafé Spesial her om dagen :)

Den smakte nydelig og hadde en dantastisk aroma! Men forventningne var høye til en kaffe som
koster 6000 kr pr kg ;)

Jeg har smakt Kopi Luwak en gang, i Indonesia. Den lille kaffekoppen kostet like mye som bungalowen jeg sov i samme natt. Det smakte, vel..kaffe. Enten ble jeg lurt, noe som forsåvidt ikke er helt usannsynlig, eller så er ikke mine smaksløker avanserte nok, for den smaksforsterkning som angivelig blir tilført bønnene på sin vei gjennom luwakens fordøyelsessystem kjente jeg ikke så mye til. Det var litt som å spise fugu - helt greit, men mer historie til å skremme gamle tanter med enn smaksopplevelse. :)

Daytona idag:
PC070128.jpg

Jeg har smakt Kopi Luwak en gang, i Indonesia. Den lille kaffekoppen kostet like mye som bungalowen jeg sov i samme natt. Det smakte, vel..kaffe. Enten ble jeg lurt, noe som forsåvidt ikke er helt usannsynlig, eller så er ikke mine smaksløker avanserte nok, for den smaksforsterkning som angivelig blir tilført bønnene på sin vei gjennom luwakens fordøyelsessystem kjente jeg ikke så mye til. Det var litt som å spise fugu - helt greit, men mer historie til å skremme gamle tanter med enn smaksopplevelse. :)

Spiste kaviar for første gang i mitt liv, for ikke så mange dagene siden. Det var tidenes skuffelse! Skjønner ikke helt hvorfor dette blir hauset så veldig opp...

Flott Daytona, forresten :)

Utrolig flott! Når er denne fra? :)

Slenger med dagens også ;) Stowa Flieger
Smakte Kopi Luwak, eller "møkkakaffen" på Kafé Spesial her om dagen :)

Den smakte nydelig og hadde en dantastisk aroma! Men forventningne var høye til en kaffe som
koster 6000 kr pr kg ;)

Explorer med den rette skiven er flott. Sånn er det bare med den saken.

Er Dantastisk en blanding av dadaistisk og fantastisk? :D Klarer bare ikke å dy meg slike fine skriveleifer. Lærte et nytt ord av en fjortis: Ungdum. Fantastisk bra ord. Det var riktig nok ikke en skriveleif men en staveleif.

Fin Canon forresten!