Dagens klokke

Fargerik fredag

0a7ac201.jpg

Har du snytt oss for en unboxing, Tore? :)

Guilty! Får skylde på manglende nett hjemme. Og telefon og TV. Ja, og projektoren, PS3 osv. Bokhylla og platespilleren har berget meg. Fikk lynnedslag så hele huset hoppet. Åpnet modemet etterpå, og alle komponentene på signalinngangen var blitt til aske :eek:

Guilty! Får skylde på manglende nett hjemme. Og telefon og TV. Ja, og projektoren, PS3 osv. Bokhylla og platespilleren har berget meg. Fikk lynnedslag så hele huset hoppet. Åpnet modemet etterpå, og alle komponentene på signalinngangen var blitt til aske :eek:

Oj, kjedelig :(

Men grattis med flott Navitimer, klassiker som vi egentlig ser for få av! Regner med den er vintage, eller? :)

Så det var der den Navitimeren havnet. Gratulerer med en klassiker, Tore!

For meg har det aldri vært så lett å velge klokke på morgenen:
bilde-74.jpg

NÅ er det helg nå! Ugjenkallelig og ugjendrivelig.

IMAG0129.jpg

Her var det noen dager siden jeg har vært innom, mye lekkert å se som vanlig! Store gratulasjoner til Tore og Morini.

Oj, kjedelig :(

Men grattis med flott Navitimer, klassiker som vi egentlig ser for få av! Regner med den er vintage, eller? :)

Den er 17 år gammel, så den kvalifiserer ikke helt til det, men den er såpass lik den som var med Carpenter i rommet i '62 at den gir en viss vintagefeeling. Og så tikker det samme verk i den som i '69 speedyen min (bortsett fra halv utveksling på timeviseren).

Så det var der den Navitimeren havnet. Gratulerer med en klassiker, Tore!

Takk for det! Kjempefornøyd så langt.

God helg til alle på TS! :)

Speedy på brun alligator.

Nice! :)

Gratulerer med nytt Morini og Tore! Artig bilde Minute repeater, så tøff er ikke jeg med mine Rolex.

p1020138.jpg