- Medlem
- 26. april 2011
Venter på Politiet.
Trenger nytt pass.
Trenger nytt pass.
En original 94400 fra 1982. En såkalt mini-sub, men med "Submariner" på skiven. Jeg mener dette var rett før "Mini-sub" dukket opp på de senere modellene.Hva er dette?
En original 94400 fra 1982. En såkalt mini-sub, men med "Submariner" på skiven. Jeg mener dette var rett før "Mini-sub" dukket opp på de senere modellene.Denne var ... uvanlig.
Kan du fortelle hvor den kommer fra ?
Aha. Den virket så mye større enn sine beskjedne mål på bildet ditt.En original 94400 fra 1982. En såkalt mini-sub, men med "Submariner" på skiven. Jeg mener dette var rett før "Mini-sub" dukket opp på de senere modellene.
Små håndledd på 16 cm + at det hjelper med nærbilde.Aha. Den virket så mye større enn sine beskjedne mål på bildet ditt.
Kult! Tror kanskje ikke jeg har sett denne modellen før.En original 94400 fra 1982. En såkalt mini-sub, men med "Submariner" på skiven. Jeg mener dette var rett før "Mini-sub" dukket opp på de senere modellene.
Ja, de tre viserne skiller seg litt ut fra øvrige Tudor Submarinere.Kult! Tror kanskje ikke jeg har sett denne modellen før.
Og ikke minst bezelinserten!Ja, de tre viserne skiller seg litt ut fra øvrige Tudor Submarinere.