Dagens klokke

Snowflake er virkelig en raring og en tøffing. Denne var spesielt pen!

Takker Tore. 94110 er rar og helt nydelig, men jeg har fått lukta av "nytt blod" så jeg skriver en FS-annonse på denne så lurer på hva samvittigheten min kommer til å si til meg dersom den er på tur ut...
Du har jo virkelig gått "all in" i det siste :)

dsc1762.jpg

Passer selvfølgelig på nato også :)
 
Takk for det Ostepåpp! Bilen er fin den, ganske så morsom og kjøreglad selv om det ikke er allverdens til motor i den.

Ble mektig imponert over den nye 116i, hilken modell ratter de rundt i?

Gammelt bilde, men det var dagens klokke sammen med subben:)
20120111_232154.jpg
 
Har du kjøpt ny ostepåp? I like, har jo samme! Gratulerer i så fall!

Jo takk så mye, Timekeeper!
Kjøpte den brukt rett før jul av et medlem her på sonen, så den er ganske så ny for meg:)
Elsker klokken, og har falt pladask for JLC etter kjøpet!
 
Greit å få luftet denne litt, blir vel nesten en teaser for alle som har bestilt SC-hommage - selv om jeg aner noen fettflekker på glass og kasse..
20120112_081243.jpg
 
Dagens klokke er en god gammel beater som har vært med på utrolig mye rart.
I dag er den på en ny nato fra tidssonens egen webshop.



Uploaded with ImageShack.us
 
Ble mektig imponert over den nye 116i, hilken modell ratter de rundt i?

Gammelt bilde, men det var dagens klokke sammen med subben:)
20120111_232154.jpg

Ser bra ut - håper den får mye armtid hos deg:) Jeg har et sterkt JLC-savn om dagen, men har fått signaler om at det burde avta i slutten av måneden...
 
En fetter hilser på!

Masse snadder her for tiden, viser min dagens som gjør at det går LITT lettere en mørk vinterdagen i Bergen...

2012-01-12105632.jpg
 
Takker Tore. 94110 er rar og helt nydelig, men jeg har fått lukta av "nytt blod" så jeg skriver en FS-annonse på denne så lurer på hva samvittigheten min kommer til å si til meg dersom den er på tur ut...
Du har jo virkelig gått "all in" i det siste :)

dsc1762.jpg

Passer selvfølgelig på nato også :)

AAAAAArg, kan noen vennligst kjøpe denne før det blir Mr. Lee nudler og jolly-cola på meg en hel måned.....?
 
Ser bra ut - håper den får mye armtid hos deg:) Jeg har et sterkt JLC-savn om dagen, men har fått signaler om at det burde avta i slutten av måneden...

Den skal nok få seg litt armtid hos meg ja;)
Gleder meg til unboxing-tråd her på forumet, torode:D