Dagens klokke

Holder på å feste diskanten, hva er vel da bedre enn en super compressor og Van Morrison?

5fa9f0b9-4664-6337.jpg


Drit i tweeteren, hvor er sidespeilet ditt mann?! :p
 
Huff og huff. Jammen ble klokka over midnatt før roen senker seg over heimen. Her er noen bilder fra dagens (lørdagens) galskap. Hva gjør man ikke for å teste lesbarhet under vann for sonens medlemmer.

Her er dagens utvalgte:

Lordag-14-1-12-1.jpg


Og så Kongen da:

Lordag-14-1-12-3.jpg


Undertegnede prøver å late som ingen ting:

Lordag-14-1-12-4.jpg


Litt dypere og med litt mindre lys:

Lordag-14-1-12-6.jpg


Lordag-14-1-12-5.jpg


Frode.
 
Huff og huff. Jammen ble klokka over midnatt før roen senker seg over heimen. Her er noen bilder fra dagens (lørdagens) galskap. Hva gjør man ikke for å teste lesbarhet under vann for sonens medlemmer.

Frode.

Dæven Frode, det var flotte bilder. Tør ikke tenke på de summene du bruker på trykktesting i året:mrgreen:
 
Ut på tur med de tre små. Kemmner sitter på hånda på tredje dagen, og jeg er veldig fornøyd med den!! Behagelig å bruke, og så langt temmelig nøyaktig :D
20120115_095134.jpg
 
Og hvilken klokke følte du hadde best lesbarhet? Gjerne begrunn svaret.

Er dette et lurespørsmål????? Du var der jo selv og så det samme som meg :p Den vantette i-phonen din var den som var lettest å lese.

Fra spøk til alvor. Bildene sier jo sitt egentlig. Av de klokkene som var på min arm kan man vel trygt si at de to dyreste var de med dårligst lesbarhet :sad:

Frode.
 
Er dette et lurespørsmål????? Du var der jo selv og så det samme som meg :p Den vantette i-phonen din var den som var lettest å lese.

Fra spøk til alvor. Bildene sier jo sitt egentlig. Av de klokkene som var på min arm kan man vel trygt si at de to dyreste var de med dårligst lesbarhet :sad:

Frode.

Nei, ikke noe lurespørsmål.

Bildene gir ikke riktig inntrykk. Er enig i at IWC hadde veldig god lesbarhet :)