Dagens klokke

Har gått med black monster i 2 uker på rad nå, så da er det godt å skifte til noe annet. Valget falt naturlig på Breitling.
P.S! ser dere hakkene ved kl 17? Har bestilt nytt glass.

4267940191_72b2c832ee.jpg

Sponon skrev:
Har gått med black monster i 2 uker på rad nå, så da er det godt å skifte til noe annet. Valget falt naturlig på Breitling.
P.S! ser dere hakkene ved kl 17? Har bestilt nytt glass.

4267940191_72b2c832ee.jpg
Uffda.. hvordan klarte du det da? Hva koster det og skifte til nytt glass foressten ?

eazy123 skrev:
Uffda.. hvordan klarte du det da? Hva koster det og skifte til nytt glass foressten ?

Jeg vet ikke.. Det som er så irriterende. Og det er ikke skrape, men hakk, slik at det må ha vært et kontant slag mot glasset for å kunne
penetrere seg inn i glasset.

Fikk en veldig god pris hos Otteren der jeg kjøpte klokka. 1500,- for både glasset og jobben. En av fordelene ved å kjøpe hos AD ;)

Dagens klokke er årets første nyanskaffelse; Ball Magnate. Siden jeg skal på aftenvakt idag, så passer denne ypperlig til å hjelpe meg med tiden når mørket faller på Ha en fin dag!

IMG_3793.jpg

IMG_3790.jpg

Hva er dette for noe... ingen som har på seg klokke i dag?

Her tittet solen frem for første gang på en måneds tid..

Fint lys å ta klokkebilder i.

IMG_5765.jpg

IMG_5761.jpg

IMG_5698.jpg

I Bodø ennå, altså?? Flotte bilder, det river litt i hjemlengselen når jeg ser slikt.....

Takk for det krille. Holder meg i Bodø litt til, enda en god stund til jeg begynner med forelesninger, og lese kan man jo heldigvis gjøre også i nord.

Forøvrig har været her vært såpass mildt de siste dagene at jeg har kunnet sykle på landeveissykkel.. både rundt Soløyvannet og til Festvåg :)

Digger Rolexen din Frodo!

Ny klokke på meg - 007 på Nato. Greide kunststykket å bestille to like klokker fra Creation Watches.. :eek:

47d48788.jpg

Utrolig kult å se disse "screenshot" bildene. Særlig når mitt eget ur er oppe på skjermen! :mrgreen:
Veldig lekker Panerai, Mogens! :D