Dagens klokke

16570 in action
5f222920-4a54-6598.jpg
 
Ha en flott helgestart folkens! Submariner på armen i kveld. :)

IMG_0592.jpg


IMG_0585.jpg


Edit: Du kan faktisk såvidt skimte den lille "rolex kronen" ved klokken 6 på det øverste bildet. Artig. :)
 
Utrolig flott bilde Sponon, og en særdeles lekker klokke. Du setter definitivt listen høyt i fotografi :)
 
Utrolig flott bilde Sponon, og en særdeles lekker klokke. Du setter definitivt listen høyt i fotografi :)

Takk for det :)

Det er jo en veldig fotogen klokke. Dine WS av 14060m fikk meg til å seriøst vurdere TCCW sin som er for salg om dagen. Desverre så har jeg ikke mulighet til å handle akkurat nå. En no-date skal inn før eller siden uansett!
 
Nydelig bilde, Sponon.

-(Nå-er-du-i-trøbbel-stemme)Du? Er det en grunn til at du har en pakke kondomer i jaktsekken din?
-Ja. Jeg har dem på løpet mitt, hø- hø.
-(Oppgitt sukk) Kan du ikke la gå fra deg en eneste anledning til å lage lumre ordspill? Hva mener du egentlig?
-Beklager, men når det kommer en høy ball er jeg nødt til å smashe. Jeg trer en på hagleløpet når jeg går i snø, for å unngå få løpet fullt om, eller når jeg faller.
-(skeptisk) Men vil ikke snøen gå ut av seg selv hvis du skyter?
-Kanskje. Eller så blir det for høyt trykk i løpet slik at det sprenges, med det mulige resultat at jeg må tilbringe kvelden på sykehus istedet for å komme hjem og lyse opp din tilværelse. Forøvrig kan du se på pakken at jeg ikke har skumle hensikter med dem.
-Hvordan det?
-De er ikke laget for så grovt kaliber, hø-hø.
(samtale slutt)

a22e849c.png
 
Nydelig bilde, Sponon.

-(Nå-er-du-i-trøbbel-stemme)Du? Er det en grunn til at du har en pakke kondomer i jaktsekken din?
-Ja. Jeg har dem på løpet mitt, hø- hø.
-(Oppgitt sukk) Kan du ikke la gå fra deg en eneste anledning til å lage lumre ordspill? Hva mener du egentlig?
-Beklager, men når det kommer en høy ball er jeg nødt til å smashe. Jeg trer en på hagleløpet når jeg går i snø, for å unngå få løpet fullt om, eller når jeg faller.
-(skeptisk) Men vil ikke snøen gå ut av seg selv hvis du skyter?
-Kanskje. Eller så blir det for høyt trykk i løpet slik at det sprenges, med det mulige resultat at jeg må tilbringe kvelden på sykehus istedet for å komme hjem og lyse opp din tilværelse. Forøvrig kan du se på pakken at jeg ikke har skumle hensikter med dem.
-Hvordan det?
-De er ikke laget for så grovt kaliber, hø-hø.
(samtale slutt)


HAHAHAHAHA!
 
Nydelig bilde, Sponon.

-(Nå-er-du-i-trøbbel-stemme)Du? Er det en grunn til at du har en pakke kondomer i jaktsekken din?
-Ja. Jeg har dem på løpet mitt, hø- hø.
-(Oppgitt sukk) Kan du ikke la gå fra deg en eneste anledning til å lage lumre ordspill? Hva mener du egentlig?
-Beklager, men når det kommer en høy ball er jeg nødt til å smashe. Jeg trer en på hagleløpet når jeg går i snø, for å unngå få løpet fullt om, eller når jeg faller.
-(skeptisk) Men vil ikke snøen gå ut av seg selv hvis du skyter?
-Kanskje. Eller så blir det for høyt trykk i løpet slik at det sprenges, med det mulige resultat at jeg må tilbringe kvelden på sykehus istedet for å komme hjem og lyse opp din tilværelse. Forøvrig kan du se på pakken at jeg ikke har skumle hensikter med dem.
-Hvordan det?
-De er ikke laget for så grovt kaliber, hø-hø.
(samtale slutt)

Hahaha...sterkt!! :D