Dagens klokke

4 ukers venting er over :)

6922790693_301b0aae1b_z.jpg

Nydelig... Stor grattis! :)
 
Gratulerer Sponon, den var NYDELIG!

Her kjører jeg min nyervervede som kom i går. I hele går kveld nøt jeg lumen. I dag nytes den i sollyset :D


2012-02-23115718.jpg
 
54d265d8-383a-6345.jpg

Kanskje noen ergrer seg over dette, men er nok Rolex på meg også i dag, SD'en har fått mye armtid siden innkjøp
 
Litt OT, men hvordan tar dere disse "hånda i lomme" bildene? En annen fotograf? Speil? Selvutløser?

Kompaktkamera, baksiden inn i håndflaten, tommel på utløser, strak høyrearm på skrå ned mot venstre. Siden jeg ikke ser skjermen på kameraet må det siktes på høyt nivå. Klarte det på andre forsøk :)
 
Gratulerer Sponon! Helt utrolig flott JLC som sitter PERFEKT på armen. Lekker lekker :D
 
Tusen takk folkens :)

Nå blir det spennende å se hvor nøyaktig den er :mrgreen:

For å skru forventningene opp litt: Min åttedager har ikke blitt stilt på en mnd nå. Den ligger i boksen og har blitt brukt sporadisk kanskje en gang i uken. Avvik til nå: 0 sek. Flaks med + og -? Nei, har sjekket underveis, aldri utenfor +-1. Helt utrolig.

Riktig nok vet jeg at den gir et minimalt avvik når den ligger på siden, men på ryggen og i bruk er det altså 0. Klokken er fem år gammel og har aldri vært åpnet så vidt jeg vet.