Dagens klokke

Super Compressor på Saddle fra Toshi

IMG_1372.jpg


Toshi oser av kvalitet og må videre av denne klokka ganske snart;)
 
Siste dag i rypesesongen. En halvtimes kjøretur hjemmefra og en god time på ski oppover før det flater ut. Vindstille, sol, mye fugl og ingen andre spor av mennesker enn de jeg selv satte for fjorten dager siden. Jeg sitter i nesten 900 meters høyde i t- skjorte og spiser matpakken, og kan se havet. Tilværelsen blir ikke så veldig mye bedre.

682ea273.png


90917b10.png
 
Siste dag i rypesesongen. En halvtimes kjøretur hjemmefra og en god time på ski oppover før det flater ut. Vindstille, sol, mye fugl og ingen andre spor av mennesker enn de jeg selv satte for fjorten dager siden. Jeg sitter i nesten 900 meters høyde i t- skjorte og spiser matpakken, og kan se havet. Tilværelsen blir ikke så veldig mye bedre.

682ea273.png


90917b10.png

Det ser jo vidunderlig ut:)
 
de6c8b05.jpg


Denne ryker nok på nato i kveld og skal sitte på armen gjennom hele helgen. Høyfjellet here i come!
 
Chronoswiss i dag

IMG_0630.jpg

Den Chronoswiss'en din har jeg ikke fått med meg tidligere - tror jeg. Men et fantastisk ur er det. Nå kjenner jeg misunnelsen bare strømmer på.

Hadde forresten tenkt meg til Chronoswiss' lokaler i München sist jeg var der. Men da fabrikken ligger litt utenfor sentrum ble påkjenningen med å forlate de sentrumsnære ølkjellerene for stor. Det får heller bli en annen gang.

Frode.