Dagens klokke

IMAG0274.jpg

Siste ankomne...

En klokke som ikke akkurat er ukjent her inne, men er en instant classic, og nylig kjøpt av medlem på sonen :)

Har hatt noen eksemplarer av uret før, og vender stadig tilbake. Denne og Deepsea dweller fisker litt i samme vann, (no pun intended) og jeg burde ikke ha begge, men dere vet hvordan det er, sukk. Klarer ikke å bare ha EN av dem, de har begge sine "styrker og svaktheter".

2012-03-26104019.jpg

Siste dag med passaround-klokka markeres med lesing av svensk rettspraksis og svært diskret wristshot på juridisk fakultetsbibliotek.

passaround.jpg

Dette været har gjort meg 100% klar til påskeferien... Bare 4 arbeidsdager igjen!

IMG_0914.jpg

IMG_0913.jpg

Hehe...jo takk, du vet jo hvordan den føles på hånden ;)
Ser for øvrig frem til mai når din tyske flamme forhåpentligvis ankommer..

Ja, husker godt følelsen. Beste lenka jeg har hatt på håndleddet. Sannsynligvis det beste urverket og :D

Den tyske flammen kan fort bli utsatt, men hadde vært kjekt å fått den til 17 mai :)

I helgen har jeg vært på guttetur med Morini og vår åtti år gamle far - vi har kjørt Landrovere på steder man ikke skulle tro det var mulig å ta seg frem med fire hjul (eksempelvis har jeg for første gang forbikjørt en svømmende and) vært på den nasjonale britiske motorsykkelmuseet, kjørt AM Vantage, Lamborghini Gallardo og Ferrari på bane, drukket mørkt øl og mørkt brennevin og i det hele tatt kost oss. Planen var å ergre alle motorhuene her inne ved å poste hyppige, spektakulære bilder i denne tråden. Men det glemte jeg. Så det eneste bildet er fra et bortgjemt Enfield-verksted vi var innom slik at Morini kunne tømme delelageret deres. Jeg hadde i det minste på meg racerbilklokken.

fe2c4d7f.png

I helgen har jeg vært på guttetur med Morini og vår åtti år gamle far - vi har kjørt Landrovere på steder man ikke skulle tro det var mulig å ta seg frem med fire hjul (eksempelvis har jeg for første gang forbikjørt en svømmende and) vært på den nasjonale britiske motorsykkelmuseet, kjørt AM Vantage, Lamborghini Gallardo og Ferrari på bane, drukket mørkt øl og mørkt brennevin og i det hele tatt kost oss. Planen var å ergre alle motorhuene her inne ved å poste hyppige, spektakulære bilder i denne tråden. Men det glemte jeg. Så det eneste bildet er fra et bortgjemt Enfield-verksted vi var innom slik at Morini kunne tømme delelageret deres. Jeg hadde i det minste på meg racerbilklokken.

fe2c4d7f.png

Jeg KREVER flere bilder fra denne turen! Hører du! KREVER! :D

Det der høres ut som en helt fantastisk rå tur! Hadde dere planlagt å dra innom enten Old Warden Aerodrome eller Duxford i tillegg hadde jeg slengt meg på tror jeg! :)