Dagens klokke

Har fulgt en ilter "Hva er det med Rolex som er så bra?" diskusjon på WUS. Latterlig tematikk...
Ur aficionado er og blir en emisjonell idrett!
Deilig at takhøyden er så mye høyere her. Masse nydelige Rolexer hveeeer dag!

Har fulgt den samme tråden selv. Makan til dårlig stemning og hjernedød synsing.:rolleyes:
Nei, takke meg til TS.:cool:

Koser meg med Kermit idag.

20120408_132336.jpg

På vei opp...

På vei opp på fjellet i dag, må jo følge med på høyden. Skjønner ikke hvordan jeg klarte meg uten før i tiden ;)

IMAG1110.jpg

Femten minutter herfra stavrer halve Rogaland rundt i isete, bikkjedrittbefengte maskinløyper, akkompagnert av ungeskrik og skuterbråk. Men her er det helt stille, og det eneste som avslører at det har vært mennesker her i påsken er våre egne spor fra i går. Det er styresnø over hardt underlag, og det blir halsbrekkende fart i enhver liten bakke. Ungene hviner og har glemt at de egentlig ville i slalåmbakken idag. Drømmepåske.
d0a58a91.png

Femten minutter herfra stavrer halve Rogaland rundt i isete, bikkjedrittbefengte maskinløyper, akkompagnert av ungeskrik og skuterbråk. Men her er det helt stille, og det eneste som avslører at det har vært mennesker her i påsken er våre egne spor fra i går. Det er styresnø over hardt underlag, og det blir halsbrekkende fart i enhver liten bakke. Ungene hviner og har glemt at de egentlig ville i slalåmbakken idag. Drømmepåske.

Ikke Sirdal, tilfeldigvis?

Det så sinnsykt digg ut, bmg. Selv sløver jeg den på sofaen mens barna sover, og i påvente av gjester.
Dagens ble daytonaen.
IMAG0444.jpg

d0a58a91.png

Perfekt! Alltid en meget god ide å holde seg utenfor maskinsporet :cool: