Dagens klokke

Etter å ha tenkt en stund, ble det denne i dag

P4141972.jpg

P4141973.jpg

Love it, Greg. Denne kler deg! :D
Hvordan er oppmerksomheten fra omverden? Registrerer denne på radaren til folk, og genrerer kommentarer? SS er liksom så anonymt, men Jante gjerne kommer til overflaten når folk får ferten av (annen manns) gull ;)

Det var nok et utrolig vanskelig valg å velge hvilken klokke som skulle på armen i dag Greg. Skjønner godt du måtte tenke en stund...

..

:D

Fikk denne tilbake fra urmaker Gjertsen i dag. Den har vært i Sveits for polering og service. Det tok ufattelig lite tid :confused: Men det betyr jo at jeg er en happy camper :cool: Måtte også ha meg årets første bball shoot i solen. Nesten så jeg følte meg 12-13 år yngre med en gang :grin: Burde toppet dagen med en utepils/bytur, men man er jo familiemann må vite ;)

bball.jpg

Vi snakker vel til sammen ca 400g gull for de to gullrolexene :) Damn it, de er begge så innmari flotte!
Selv har jeg gått med royal oak også i dag. Dere begynner sikkert å bli lei, jeg lover å bytte den ut til i imorgen. Roger out :p
IMAG0467.jpg

Ahhhh, gull er så diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiggg, og nå er det sommer snart også, ingenting som en sommerklokke i gull:)

Klarer nesten ikke vente lenger.....:cool:

Ahhhh, gull er så diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiggg, og nå er det sommer snart også, ingenting som en sommerklokke i gull:)

Klarer nesten ikke vente lenger.....:cool:

Sorry å avsløre deg, Reidar, men jeg har fått signaler om at denne er adressert til deg, men sitter fast i tollen ;)

190737d1243700507-ugly-watch-thread-28258_15.jpg