Dagens klokke

Seiko 6139-6020 '69

Kjører også Seiko idag, om enn en litt eldre modell...

05022010266.jpg
 
bilde-91.jpg

Jeg blir utrolig godt humør av å kose meg med alt det fine å se på her!
Særlig dine Moore! Herregud...:cool:
 
P1000270.jpg



P1000295.jpg


Sliter litt med å forstørrre bildene i Photobucket uten å miste kvalitet. Bildene har mye bedre kvalitet i større format på Iphoto på dataen. Noen tips?
 
Rolex Deepsea! Den har sittet på armen siden jeg fikk den. Tror den blir der en stund også!:D
Liker den bare mer og mer. For de som er skeptisk til en den tynne lenken - det blir fort en vane;)

DSC04433.jpg
 
bilde-91.jpg

Jeg blir utrolig godt humør av å kose meg med alt det fine å se på her!
Særlig dine Moore! Herregud...:cool:

Thanks, mate!;)

Forøvrig skjer det samme med humøret mitt også når jeg sveiper forbi TS innimellom hverdagens mange store og ikke fullt så store videreverdigheter.
Mye vakkert å se - og spesielt den Rolex'en din med den strap-varianten var "catching". :p
 
Utrolig mye fint her i dag. DSSD, Milsub, 312.... Jaja

Fikk en ny rem i posten i dag. Sendt på tirsdag fra Calfornia. Helt utrolig kjapp postgang, takket være div offentlige postvesen.

Nesten 3646-følelse med den. Inspirasjon/herming etter pet-kri og Frik. Simona Bruno allegrini.

2da86042.jpg
 
Til Moore og Longines;takk!
Kombinasjonen er faktisk den originale, selv om mange bruker både grønn og sort.
Jeg har, foruten denne grå, stripete (bond), grønn og sort liggende. Men denne er den beste!:cool:

bilde-115.jpg

Det ble Jaeger i dag. En kompis av meg var innom i går kveld og vi koste oss med flasken som er avbildet i bladet i bakgrunnen.
Bladet er WT Desember 2006, en av mine favorittutgivelser.:cool: