Dagens klokke

Du har nok rett, men det skal sies at det er ikke ALLE merker som intereserer meg like mye ;)

Men du har utrolig mye flott, jeg kjenner misunnelsen kryper langt opp på lårene :cool:

Det takkes!;)
Men, vennligst; - om det krypes noe høyere opp enn lårene vil jeg helst ikke lese den beskrivelsen....:D:D:D
 
Colt

4345374223_83c6af11bd_o.jpg

Er det den 6. idag? ;)
 
Den siste jeg fikk,Zinex Nitrox.Det er litt som å gå med et blylodd på armen,bare litt mer estetisk tilfredstillende:D
Har allered bestilt en svart C3 bezelinsert til denne,det blir tøft!

DSCF0715%5B1%5D.jpg
 
SARB033

Denne kom i posten i går. En enkel og ikke-ekslusiv klokke, men grei nok i påvente av andre ur ;)
Den kalles fattigmanns-Grand Seiko. Prisen skiller betraktlig mer enn utseendet....

DSC_5170.jpg



DSC_5178.jpg
 
Denne kom i posten i går. En enkel og ikke-ekslusiv klokke, men grei nok i påvente av andre ur ;)
Den kalles fattigmanns-Grand Seiko. Prisen skiller betraktlig mer enn utseendet....
Hoi, den har jeg også sett på mange ganger! Skulle gjerne sett litt mer bilder, som wristshot og kanskje et sammen med en annen "kjent" klokke for størrelses-sammenligning. Er også sugen på litt mer info og førsteinntrykk... Det jeg egentlig ber pent om er en ny-anskaffelsespost! Med masse bilder :) :)
 
Hoi, den har jeg også sett på mange ganger! Skulle gjerne sett litt mer bilder, som wristshot og kanskje et sammen med en annen "kjent" klokke for størrelses-sammenligning. Er også sugen på litt mer info og førsteinntrykk... Det jeg egentlig ber pent om er en ny-anskaffelsespost! Med masse bilder :) :)


Jeg kan poste flere opplysninger og bilder i morgen.
 
I loves me Orange Monster!

Fikk endelig skaffet meg et monster av en vennlig sjel her inne. Elsker denne klokken, er jeg litt rar når jeg plutselig føler for å sove med (svær) klokke på armen bare for å kunne se litt lume på sengekanten? :)

100220101278.jpg
 
Mer om SARB033

Hoi, den har jeg også sett på mange ganger! Skulle gjerne sett litt mer bilder, som wristshot og kanskje et sammen med en annen "kjent" klokke for størrelses-sammenligning. Er også sugen på litt mer info og førsteinntrykk... Det jeg egentlig ber pent om er en ny-anskaffelsespost! Med masse bilder :) :)

Her kommer litt mer om klokka krille. Dette er altså å betrakte som et vedlegg til min dagens klokke fra i går:D

Ca 38mm uten krone, føles lett og fin på armen sammenlignet med en del av mine dykkerur.
Hacking funksjon på urverket ( 6R15 23J Automatic) som også kan trekkes opp manuelt. Selvlysende visere
og punkter på "tallene". Dog ingen lyskaster....

Har også tatt en Monster med på ett av bildene for sammenligningens skyld.

DSC_5173.jpg


DSC_5182.jpg


DSC_5194.jpg


DSC_5198.jpg


DSC_5201.jpg
 
Her kommer litt mer om klokka krille. Dette er altså å betrakte som et vedlegg til min dagens klokke fra i går:D

Ca 38mm uten krone, føles lett og fin på armen sammenlignet med en del av mine dykkerur.
Hacking funksjon på urverket ( 6R15 23J Automatic) som også kan trekkes opp manuelt. Selvlysende visere
og punkter på "tallene". Dog ingen lyskaster....

Har også tatt en Monster med på ett av bildene for sammenligningens skyld.
Ser veldig bra ut! Takker så mye!
 
Ny her. . Tok bildet i går, men går med den ennå.

Hei og velkommen til Tidssonen !

Kan godt skjønne at du fortsatt ønsker å ha en så fin modell på armen ! :)


Minner om at under "Dagens klokke" er det primært bilder av klokken du har idag som skal vises..... Klokker uten dato kan en jo alltid "lure" litt med. ;)
 
Sinn UX

Oi da, visste ikke at det var så strengt, men da er det bare å skylde på at jeg er helt fersk her, springe å bytte klokke og be ydmykt om unnskyldning med disse bildene tatt nå nettopp:

UX1.jpg


UX2.jpg


Som på 856en, med seiko gummireim.
 
Norske Questerre? Er ikke det et kanadisk oljeselskap som var en kjempehype på børsen for litt siden? Og hva har de med Hubloten din å gjøre?
Du har helt rätt, men aktien är listad på norska börsen och den har genererat en hel del vinst som gått till detta inköpet. Gick upp drygt 8% idag för övrigt!

Nice..!

Gratulerer!:p
Tack så mycket.

Hublot är ett fantastiskt märke, och Jean-Claude Biver är en otroligt snäll och generös man. Rekommenderas starkt.