Dagens klokke

Roen har lagt seg og jeg har bladd gjennom det utall med sider i denne tråden jeg har gått glipp av siste dagene. Det er så mye flott at jeg vet ikke hva jeg skal kommentere. Alt fra kul vintage Eterna, LLD med beste reimkombo jeg har sett til nå, Omega og GO som blotter sin smekre bakside, Mathfjelds FF, alle Rolexene, for ikke å snakke om Anders sin lekre JLC. En påminnelse om hvor heldige vi er som bor i et land der så mange av oss kan unne seg slik unødvendig luksus.

Nå er det tid for grøt, dvs det er lenge siden. Rakk ikke å poste da. Har foret noen spanske venner med rømmegrøt til de knapt klarte å gå hjem. De sto for spekematen selvsagt (der kommer vi til kort så det holder). Abuelo (velger å oversette det som "sjefen selv") og fruen hadde matchende Oyster Perpetual, henholdsvis stor og liten. Kjenner ikke betegnelsen, men helt lik DJ uten dato. Hans på Oyster og hennes på Jubilee. Han kjøpte de selv i 1968. Ga 9000 pesetas for sin :) Måtte bytte lenken etter skade en gang i tiden og fortalte at han da måtte ut med 55000 pesetas. Sannsynligvis også en god stund siden, men han syntes prisen uansett var uhørt. Artig å se klokker som har bodd på samme håndledd i 44 år.

Junior har stukket av med norgesnatoen, men jeg hadde nok ikke satt JLCen på den uansett :eek: Ha ein vidare god saukjande mai alle saman!

1209-16.jpg
 
Dette ble dagens klokke for min del! Håper alle hadde en flott 17. mai feiring. :)

IMG_1197.jpg
 
Etter Moore fantastiske utboksing, blir ord fattige og Rolex til Timex..
Ærbødigst takk for at du deler, jeg stiller meg i rekken av gratulanter.

explorer2e.jpg
 
Rolex fredag

1601 testes på aftermarket oysterlenke, gir litt annen vibb enn jubilee. Original oysterlenke står nå på innkjøpslista...:)
IMAG0282-1.jpg