Frodo skrev:Nyyyyydelig 5513 Anders! Gratulerer med dagen!
Det var det jeg egentlig var på jakt etter når jeg havnet i 5517 psykose.
Jaktet døgnet rundt. Tok hele sommeren. Kona var kjempehappy kan dere tro...
Nå lever jeg i et vakum i søken etter nytt prosjekt.
Lukter nok Jlc igjen...
Anders skrev:El cheapo (og uskarp) quartz i dag: Zodiac Sea Wolf chrono. Det er få eBay-kjøp som har gitt meg så mye kvalitet og moro for penga.
Hvis du bruker Photobucket (gratis og lettvint) gjør den det for deg, helt automagisk i akkurat den størrelsen du vil!Frodo skrev:(Har noen praktisk råd for hvordan redusere størrelsen på bildet?)
krille skrev:Hvis du bruker Photobucket (gratis og lettvint) gjør den det for deg, helt automagisk i akkurat den størrelsen du vil!
Tiltredes! Jeg var helt i milsub-tåka i går kveld, og fant denne og denne siden ganske nyttig for generell info, for oss som ikke er (var) så Rolex-bevandret. Også er det jo bare å Buy It Now, hvis du har 150000 til overs.Hopalong skrev:Nå skal jeg ikke gå for langt OT i denne tråden, men jeg er nødt til å komme med en oppfordring. Nå har jeg kikket på den milsuben 20 ganger siden i går og får den ikke ut av hodet. Jeg trodde 5517 nærmest bare var et sagn, og så viser det seg at det finnes en i bruk i Norge, i noe som ser ut til å være perfekt stand. Den klokken fortjener sin egen nettside med fanclub, men hvis Frodo kan være så snill å skrive en laaaaaang presentasjon med maaaaange bilder vil jeg få fred i sjelen en liten stund. Kanskje. Vær så snill?
krille skrev:Også er det jo bare å Buy It Now, hvis du har 150000 til overs.
Hopalong skrev:Nå skal jeg ikke gå for langt OT i denne tråden, men jeg er nødt til å komme med en oppfordring. Nå har jeg kikket på den milsuben 20 ganger siden i går og får den ikke ut av hodet. Jeg trodde 5517 nærmest bare var et sagn, og så viser det seg at det finnes en i bruk i Norge, i noe som ser ut til å være perfekt stand. Den klokken fortjener sin egen nettside med fanclub, men hvis Frodo kan være så snill å skrive en laaaaaang presentasjon med maaaaange bilder vil jeg få fred i sjelen en liten stund. Kanskje. Vær så snill?
Frodo skrev:Det beste; for "vanlige" folk ser den litt kjip ut. Mens sånne som oss blir helt gaga
Herlig!!!