Gratulerer! Det er ingen grunn til at ikke disse skal være like attraktive som samtidige Submarinere, dette er noen av de vakreste vintage dykkerurene jeg vet om. Selvsagt er det mye fetere med en skikkelig patinert gammel traver enn min nysammenskrudde, jeg bøyer meg.
Takk! Jeg hadde jo en ide om hvor fine disse er, men ble overveldet når jeg fikk den, den er perfekt! Å ta den på føles som å krype inn i en ´66 Porsche 911, du går over i en annen tid.
I tillegg er dette eksemplaret så velholdt og fint at jeg automatisk blir skeptisk, spesielt skiven, men jeg finner ikke indikasjoner på noe tull. Alt skal være originalt og opprinnelig, og ser ut til å være det. Det eneste jeg er usikker på er om kronen kan være byttet. Den har den store kronen, men uten screwdown. Jeg trodde bare den lave flate kronen var non screwdown, men finner ikke entydig info om det. Noen som kan øse av sin kunnskap?
Enig med deg Anders, og artig å høre det av en med Rolex som ryggmarg i samlingen. Av en eller annen grunn dukker det alltid opp noe annet jeg har mer lyst på når jeg har Rolex på blokka. Denne gangen var planen 5513, men lysten har blitt ganske tøylet med denne. TS-ånden legger jo ikke opp til å velge, men helst Ole Brumm-tankegangen. Men måtte jeg velge... Ja, faktisk