Dagens klokke

Passaround-klokken i dag, etter å ha fått den overlevert fra Mogens i går. Jeg er ikke helt solgt, for å si det sånn, men jeg liker størrelsen.

photo20.jpg
 
Ser at det ikke er helt uvanlig å flashe bilen sin i samme slengen i denne tråden. Her kommer en kombinasjon jeg kanskje er alene om... ;)

r7ovhl.jpg

Ai, caramba! Sikle! Har du hatt denne lenge? Vet ikke om dette var din første post, men i så fall en TS-debut det står respekt av. I mine 3800/3820-grublerier var det egentlig 3803 som løste det med det ved å omgå problemet med polert bezel, men prisnivået ble et ganske annet enn min 3820. Håper vi treffes på et gtg så jeg kan se på den. Det begynner å bli en fin representasjon av XX på TS nå.

Og størrelsen er som du sier, purr-fect!

Gidder ikke unboxe, sorry ;)

Nok en kjemedeal med Mogens - hjertelig takk.

Jeg så øynene din var helt grønne på gtg, så jeg regnet med det var et tidsspørsmål. Grattis!

Fremdeles hjemme og psyk, så da kan man jo eksperimentere med litt odde kombinasjoner, f.eks vintage DJ på petrolblå perlon :rolleyes:

1209-1.jpg
 
Ai, caramba! Sikle! Har du hatt denne lenge? Vet ikke om dette var din første post, men i så fall en TS-debut det står respekt av.

Takk for det. Den ble vist i min første post der man introduserer seg, men det er tydeligvis her man får reaksjonene :)

Jeg så et bilde av den senhøstes 2010 og skrinla planene om hvit Explorer II. Etter en del leting på nett stakk jeg i feb 2011 tilfeldig innom Tidemann, som hadde en i bestilling. Den slo jeg til på øyeblikkelig, og etter lang tids venting ble den levert i juli 2011.
 
Mange nye medlemmer i det siste, så jeg har ikke fått lest så mye i den tråden. Men nå bladde jeg nettopp tilbake og ser at jeg har svart på et annet innlegg rett etter ditt, og altså klart å ikke få med meg Bregueten din som du presenterer med historien og alt. Nok en bekreftelse på hvor sløv jeg er :???:
 
Ser at det ikke er helt uvanlig å flashe bilen sin i samme slengen i denne tråden. Her kommer en kombinasjon jeg kanskje er alene om... ;)

r7ovhl.jpg

Velkommen til TS!

Nydelig klokke og kjempeflott bil :)
Superb er faktisk ikke så sjeldent et samtaleemne mellom meg og en kamerat, da vi begge er svært begeistret for stasjonsvognen.
 
Fortsatt strålende fornøyd med siste kjøp.

Begynner å venne meg til at klokker ikke må være runde...

1
IMG_6547.jpg


God kveld.
 
Ikke optimalt tidspunkt å gå fra jobb, men optimalt klokkeslett å ta bilde:)

Ja jeg stusset litt med en kompis om hva som var optimalt tid/viserstilling å ta bilde i.
Snabbt enkelt google-søk på "watches" viste en majoritet på "10 over 10", tenker "10 på 10" funker med.

Rå 'lume' på dashboardet der Prippa ;)

Automatkaffe og Automatjapaner idag:
wMeJ7.jpg
 
Jeg følte meg vågal på morgenen i dag, det har kanskje noe med våren å gjøre.
Det er sikkert noen purister som detter av stolen når de ser dette, og jeg er ikke helt sikker på hva jeg selv synes, men here we go!

Pam på Regimental Bond Nato!

Natoen skulle helst ha vært 2 mm bredere, men jeg får se om jeg finner en Regimental Nato i 24 mm.