Her går det i nykommeren som fruen nylig fikk vite om 3mnd etter innkjøp. Den går 2 sek for fort på 4 dager, det imponerer.
Jepp, det er quartz. Uten at jeg har peiling på hva som definerer at bra quartz-verk skal det vist være noe av det beste Seiko har lagd av quartzverk. Har veldig lyst til å skru oppbaklokket og ta en titt. I instruksjonsboken er det en "gratis-batteribytte-kupong". Synd dette er en Japan-only modell.
Har hatt lyst på denne klokken veldig lenge og jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Ligger vel en ute på k/s til en ok pris nå. Det er en diger klokke, men jeg liker den bare bedre og bedre.
Jepp, det er quartz. Uten at jeg har peiling på hva som definerer at bra quartz-verk skal det vist være noe av det beste Seiko har lagd av quartzverk. Har veldig lyst til å skru oppbaklokket og ta en titt. I instruksjonsboken er det en "gratis-batteribytte-kupong". Synd dette er en Japan-only modell.
Har hatt lyst på denne klokken veldig lenge og jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Ligger vel en ute på k/s til en ok pris nå. Det er en diger klokke, men jeg liker den bare bedre og bedre.
Takk for det Akkuart ferdig med kalkulus for dette semesteret så da er det bare og hive seg over lineær
Jeg har to syke klokker i boksen samt to som snart er på vei ut, derfor må jeg venne meg til en annen klokke da jeg plutselig står uten Rolex.
Jeg er ikke noe stor Seiko-fan, men denne gir masse go'følelse. Likt den fra første gang jeg så bilde av den. Her snakker vi beater med stor B.