Dagens klokke

Yachtmaster eller Big Bang idag.
585a80c3-a421-37f7.jpg

Selvbedrag eller ekte, jeg bærer uansett hvor mange Royal Oak's, Aquanauter, Bling-Rolex og Corum jeg spottet i vindur og på armer i Geneve min Spork med stoltheten i behold ... eller er det 30kroners boksøl som snakker ;)

b00b2cca-bc83-bec8.jpg

Geneva flyplass sverger til Rolex veggur, Zürich Omega
b00b25e4-e882-8efd.jpg

.... og flyet 25min forsinket før vi starter. 1.5-åringen kommer lage et h*lvetes leven, alternativt sovne før take-off

Sniker meg ut på balkongen for en dagens-shot :cool: Heldigvis er det bare (damas) familie på besøk, de smiler overbærende av meg her jeg sitter med laptopen og klokkenerder.

Jeg har allerede falt helt fullstendig for dette uret. Hvordan klarte jeg meg uten? :D

DSC_3754.jpg

Skummelt Anders, jeg begynner å føle en enorm dragning mot Nautilus. Det er bestemt, en skal inn.. Men spørsmålet er når? Nå et egentlig ikke tidspunktet, men.. Smerte!
Forløpig får denne duge
9ADF9379-orig.jpg

Sniker meg ut på balkongen for en dagens-shot :cool: Heldigvis er det bare (damas) familie på besøk, de smiler overbærende av meg her jeg sitter med laptopen og klokkenerder.

Jeg har allerede falt helt fullstendig for dette uret. Hvordan klarte jeg meg uten? :D

DSC_3754.jpg

liker egentlig ikke designet på disse. samtidig er det er noe ved de som pirrer nysgjerrigheten min. Jeg kan ikke beskrive det, men det er noe i den duren at designet er ekstremt proporsjonalt og balansert.

For 1 år siden syntes jeg Subben var kjedelig. Nå sitter jeg med en ny innkjøpt på hånden. Hmm, mulig at dette blir en grail om ett års tid?

Gratulerer med en meget spesiell klokke!

DSC_3754.jpg

Hvordan klarte vi oss uten?

Jeg kjenner at denne klokken vokser på meg. (Faan)