Dagens klokke

Photo%2028.09.12%2009%2000%2005.jpg

Kjøss mæ, den klokken er grom!

Her er det stills in bed, tatt fri fra jobb for å pusse båt, ha en liten gtg og hjelpe mor med å gjøre klart til visning.

numemy2a.jpg

Flotte og mystiske bilder, Kohe :)

Har du eksperimentert med røyk her, eller er det en effekt du har lagt på i redigeringsprosessen?

Det er faktisk vann. La klokka i en steikepanne, og satt en bok rundt slik at det mest direkte/harde lyset ble blokkert (den ligger i skygge), og satt noen hvite ark rundt for å reflektere litt lys inn på sidene, satt lukkertiden til rundt et halvt sekund og blenderverdi på f,4 ettellerannet med ISO på 400, virvlet forsiktig opp litt bølger med fingrene på kanten av bildet og voilà!

Haha, ikke noe proffoppsett med andre ord. :D

Artig! Jeg har gjort min del av eksperimentering med ville bildeideer. Ikke alt ble like vellykket for å si det mildt :D Men er du tålmodig blir det gull når du minst venter det. Savner mørkeromstiden....

Helt enig. Som du sier, å eksperimentere med forskjellige innstillinger og motiver hvor mange blir mindre vellykkede, men hvor plutselig gullkorn popper opp når du minst venter det, er veldig gøy. Mørkerom har jeg aldri prøvd, men kan tenke meg det hadde/har sin sjarm. ;)