Dagens klokke

supercompressor_perlon_zpsec8fe756.png


TS Super Compressor i dag :)

De klassiske perlonremmene fra Eulit er nå for øvrig å finne i Tidssonen Webshop! :)

@Juice Perlonremmene fra Eulit er virkelig kjempekule og perfekte til våren og sommeren vi går i møte. Liker utrolig godt det nye innholdet i TS butikken, keep it up! :)
 
Redigert av en moderator:
@Juice Perlonremmene fra Eulit er virkelig kjempekule og perfekte til våren og sommeren vi går i møte. Liker utrolig godt det nye innholdet i TS butikken, keep it up! :)

+1 :)

fått på plass mye bra i butikken ja! Har blitt litt Polywatch, men tror jammen jeg skal bestille litt cape cod og perlon remmer, så klokkeboksen er klar for sommeren!

Eneste som mangler er "brushed finish" tool. Kanskje Scotch Brite, eller så mener jeg bergeon har noe som løser oppgaven! ;)
 
Redigert av en moderator:
Denne frem til kl 11...da går denne på byttelån med et annet medlem for noen dager. Glemeder meg til å få hans klokke på armen :D
A492D995_zps5dba2ad8.jpg
 
Her er det 1. Mars !

Liker alltid å få på meg Exploreren. En fin bonus med å ha hvit skive er at flesk på glasset ikke synes så godt. Pleier eller så pusse og gnikke glasset hele dagen lang :D

C5174D58-7951-4182-8434-BF5F62963A68-520-000000AC9E761D5D.jpg
 
God fredag folkens!

Skulle gjerne sett at det var Rolexfredag (eller JLC, PAM AP eller noe annen snacks for den saks skyld), men så langt har jeg ikke kommet på den horologiske rangsstigen, så jeg koser meg heller med det jeg har!

Dagens ble en feilprodusert Magrette i messing (istedet for bronse som det skulle vært)!

20130301_093852.jpg